https://yliteippaus.fi/

BMW 3-sarja (G20/G21)

J

Juke

Vieras
Nämä uudet autot muuttuvat niin premiumiksi hinnaltaa että kooltaan, että ne karkaavat helposti monen ulottumattomiin. Tämäkin on varmaan samankokoinen kuin 5-sarja ennen. Pitääköhän katse kääntää 2-sarjaan?

Tietenkin jos myynti sujuu, on kaikki hyvin.
 
Juke sanoi:
Jättäisivät ainakin sen kojelaudan valuman pois, sitä en ymmärtänyt ikinä.... 

Mikä valuma?

E: Jaa tätä meinaat:

a0d2c676c39d85b5cb3800033966ad22.png


?
 
Enemmän silmää kaihertaa kojelaudan mustan päälliosan oikean reunan "valuma", en oo muotoilun asiantuntija mutta ikuna en ole sitä ymmärtänyt.
 
Mersu heittää kovan vastuksen hybridikilpailuun. 2l diesel ja 700nm ja tehot palttiarallaa 280-300hp (ei julkistettu). Volvolla taasen 400hv hybridi. G20 julkaistan ilmiseesti alkuun 325e mallina ja noin 230hp tehoilla. 330e kaavaillaan 280hp paikkeille.
 
Hitto kun autotehtaat olisivat vähän spesifempejä että mitä malleja sieltä olisi tulossa. Helpottaisi aika lailla autonvaihdon suunnittelua. Itseä kiinnostaisi kovasti uusi kolmonen hybridinä mutta ellei sitä saada touringiin, GT malliin tai ole keksitty akuille muuta paikkaa kuin paksi niin haaveeksi jää.
 
Saksalainen media on spekuloinut, että G21 jäisi viimeiseksi farkku-versioksi kolmosesta. Globaalisti farkkujen kysyntä on vähentynyt tasaisesti jo pitkään ja aivan viime vuosina ilmiö on levinnyt kiihtyvällä tahdilla myös Eurooppaan, eli SUV ja crossover tyyppiset mallit valtaavat tilaa farmareilta...
 
EOP F30 3er - 10/18

330e: all markets, B48+electic motor, 248hp, automatic RWD and xDrive (xDrive US only).

Eli tuosta voidaan päätellä, että jo marraskuusta 2018 alkaisi uuden 3-sarjan tuotanto.
Esittely kenties syyskuussa(?).

330e vero-optimimalli tulisi eurooppaan vain takavedolla, jenkit saa nauttia jälleen nelivedosta.
 
Saa nähdä säilyyko f30-mallista tuttu olematon ohjaustuntuma ennallaan.. vai päästäisiinkö tässä sukupolvessa jo E90-sarjan tai edes uusimman mersun C-sarjan kanssa samalle tasolle ohjaustuntuman kanssa.
 
Täytyy todeta että tuo on totta että E90 korinen on paljon parempi ajaa ja varsinkin ohjaus on parempi kun mitä F30 korisessa. Ostin pojalle BMW 330 vm: 2008 auton niin jopa vaimo totesi että onpa hyvä auto ajaa verratuna meillä uutena olleeseen BMW 320 i xDrive autoon joka oli siis 2013 mallia.
 
VolvoV90AWD sanoi:
Täytyy todeta että tuo on totta että E90 korinen on paljon parempi ajaa ja varsinkin ohjaus on parempi kun mitä F30 korisessa. Ostin pojalle BMW 330 vm: 2008 auton niin jopa vaimo totesi että onpa hyvä auto ajaa verratuna meillä uutena olleeseen BMW 320 i xDrive autoon joka oli siis 2013 mallia.

Molemmat mallit omistaneena tykkään että E90 on edellä mainitun lisäksi paremman näköinenkin.
 
Hydraulinen ohjaustehostin tuskin tekee paluuta eli ei kannattane odottaa liikoja.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
///M sanoi:
Molemmat mallit omistaneena tykkään että E90 on edellä mainitun lisäksi paremman näköinenkin.
Sopiva yksilö E90:stä on edelleen hyvän näköinen. Oikein hyvin kestänyt aikaa.
 
Tämä ketju lähtee ihan lapasesta, tarkoitus on keskustella tulevasta G20/21 mallista, mutta täällä muistellaan vaan vanhoja hyviä aikoja. 
 
Mahtaako uuden mallin hybridillä voida vetää kärryä?
Entä onkohan auto yhtä järjettömän matala kuin F30? Pakottaako BMW maksamaan 5-10ke enemmän jotta penkki olisi ns. normaalikorkeudella maasta?
Jotenkin ylimatala perusperheauto on idioottimainen tapa koittaa pihistää grammoja.
 
Nyt joutuu Bemarimieskin nöyrtymään kun tuollainen japsilookin malli Bemarille tulee. Itse pitänyt tojon ravistimia ja vaikka tuota Hondan uutta Civiviciä muotoilultaan hirveinä niin kyllä nyt  Bemari kuuluu samaan hirveeseen settiin jos tuollaisenaan markkinoille tulee. Audi 100 kertaa tyylikkäämmän näköinen!