- 21.4.2018 klo 09:54 / Venäjällä/ulkomailla tankkaaminen
Harrastaako täällä kuinka moni halvemman verotuksen polttoaineita? Oma vaivansa rajan yli jonoitteluista kieltämättä on, mutta jopa euron ero polttoaineen litrahinnoissa houkuttelee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JiiJii71 sanoi:Harrastaako täällä kuinka moni halvemman verotuksen polttoaineita? Oma vaivansa rajan yli jonoitteluista kieltämättä on, mutta jopa euron ero polttoaineen litrahinnoissa houkuttelee.
JiiJii71 sanoi:Harrastaako täällä kuinka moni halvemman verotuksen polttoaineita? Oma vaivansa rajan yli jonoitteluista kieltämättä on, mutta jopa euron ero polttoaineen litrahinnoissa houkuttelee.
tohis sanoi:Nykyäänhän nämä erottuvat jo kaukaa kun takalaseissa on ne nastarengastarrat liimattuna.
Keke78 sanoi:Paikallisella isolla kuljetusyrittäjällä on huoltovarikolla oikein tyhjennyspaikka johon rajaliikenteessä olevat autot tyhjentävät tankkinsa ennen uutta ylitystä ja näin saadaan myös pelkästään Suomen sisällä kulkeva kalusto halvan polttoaineen piiriin.
Jos tankkaa Nesteeltä, niin ihaa samaa laatua kuin Suomessakin.Quality sanoi:Millaista laatua saa, kun hakee itärajan takaa polttoaineet? Onko niiden koostumuksista olemassa mitään selvityksiä?
Enemmän siellä taidetaan autoja tankkailla ja uudempia/parempia kuin mitä Suomessa. Hyvin pelaavat. Myös Suomesta siellä käyvät vehkeet.Quality sanoi:Millaista laatua saa, kun hakee itärajan takaa polttoaineet? Onko niiden koostumuksista olemassa mitään selvityksiä?
eikös ne venäjän polttoaineet ole ilman etanolia ? siinä mielessä alhaisempi kulutus olisi ihan loogista.jkvi sanoi:Poika tankkaili vaimon autoa yhden vuoden verran Vartiuksen kohdalla Lytässä. Vaimon mielestä Venäjän polttoainetta kului vähemmän.
Quality sanoi:Millaista laatua saa, kun hakee itärajan takaa polttoaineet? Onko niiden koostumuksista olemassa mitään selvityksiä?
Cyclic Stig sanoi:Vähän on tuota matkaa niin asia ei ole itselleni ajankohtainen mutta ihan yleisestä mielenkiinnosta: Millaisia oktaanilukuja ryssien asemilla on bensojen kohdalla? Muistan joskus hamassa menneisyydessä jonkun kertoneen että pääasiassa olisi ollut 89oct... No ei kait sielläkään enää sellaista kuraa uusiin autoihin tankata. Mutta onko tarjolla korkeampioktaanista kuin 95? Vai senkö pitää käydä kaikille? On autoja jotka ei perusbensasta kauheasti tykkää.
Cyclic Stig sanoi:Vähän on tuota matkaa niin asia ei ole itselleni ajankohtainen mutta ihan yleisestä mielenkiinnosta: Millaisia oktaanilukuja ryssien asemilla on bensojen kohdalla? Muistan joskus hamassa menneisyydessä jonkun kertoneen että pääasiassa olisi ollut 89oct... No ei kait sielläkään enää sellaista kuraa uusiin autoihin tankata. Mutta onko tarjolla korkeampioktaanista kuin 95? Vai senkö pitää käydä kaikille? On autoja jotka ei perusbensasta kauheasti tykkää.
98 onkin vähintä mitä jotkut moottorit suostuvat mukisematta syömään. Itse olen tankannut 99:ä viimeiset 5,5 vuotta. Tosin max 5% etanolilla "terästettyä". En kuitenkaan ole tuosta etanolista kovin huolissani uudehkojen autojen kohdalla, moottorit on itseasiassa optimoitu noille nykyisille länsimaissa myytäville polttoaineille.teemuval sanoi:Löytyy 92/95/98 ja monesta viel 95- ja 98:sta parempaa ”ekto” laatua. Ja ei mitään suomen etanolilitkuja vaan vanhaa kunon bensiiniä.
Urlaub sanoi:Tuostahan kärähti aikanaan isohko kuljetusliikekin. Pitää edelleen tallejaan vt 6:n vieressä Joutsenossa. Taitaa itäystävän Svetogorskin piiput näkyä varikon pihalle.
Tuli tukkaan satoja tuhansia veromätkyjä kun käry kävi ja vissiin häkkiä johtajalle. Ei kuitenkaan kaatunut firma siihen.
yason sanoi:Mikähän tuossa tarkalleen oli se rikos? Kai sitä bensaa/naftaa saa ulkomailla tankata ja ajaa kotimaahan takaisin? Ja varmaan on sallittua tyhjentää auton tankki omaan säiliöön? Tankkiautolla jos hakee, niin se nyt on jo tuontia, mutta eikös sitä auton omissa polttoainetankeissa saa kuljettaa takaisin kotiinkin, mitä juuri nämä bensarallia ajavat tekevät? Ei luulisi olevan eri lait yksityisillä ja yrityksillä?
Cyclic Stig sanoi:98 onkin vähintä mitä jotkut moottorit suostuvat mukisematta syömään. Itse olen tankannut 99:ä viimeiset 5,5 vuotta.
Kennedy sanoi:Mistä saa 99:sia nykyään?