https://tummennuskalvot.fi/

Peugeot 508 II (2018-)

Onkohan jo ihan aito tuo kojelauta ympäristöineen vaiko proto asteella?
Aika erikoinen, ei välttämättä paha kun silmä tottuu.
Näköjään 508:ssa siirrytään läppäriin kun muissa tablet?
Ainakin näyttäisi sille.
Rohkeaa muotoilua sisällä, ulkoahan ei vielä osaa sanoa.
Perän muotoilu lupaa hyvää.
 
PgPete sanoi:
Parempia kuvia. Tälläinen se nyt sitten on.
http://www.caradvice.com.au/623578/2018-peugeot-508-leaked/

Altur, käsittääkseni nykyinen Insignia on Opel ja seuraava Insignia pohjautuu tähän. Penquin korjannee jos puhuin pötyä.
Joo noin se vaikuttaisi olevan kuin sanot. Insignia suunniteltiin kokonaisuudessan ennen PSA:n aikaa. Lähinnä ajattelin, että oliko tässä hyödynnetty Insignian perusratkaisua, mutta perustuu lyhyen perehtymisen perusteella omaan pohjalevyyn.
 
Joo nämä päivävaloledit on mulle jonkinlainen "ongelma", siis yleisesti. Viivan muotoa on taivuttettu jos jonkinlaisen malliin ja on persoonatonta. Vw näyttää Renautilta ja päin vastoin. Vastaan kun tulee näitä päivävaloilla, ei enää erota mikä on mikäkin merkki.
508 ne on nyt tuommoiset. Vähän olisin tykännyt että oltaisiin pysytty samassa muotokielessä kuin vanhassa, mutta toisaalta Ford mm. jo ehti ottaa sen väkäsen Mondeoonsa. Mennään tuolla. Eikä mikään iso juttu minulle kuitenkaan tämä, kunhan tuli puheeksi. Ennemmin tykkään että etuvalot on muotoiltu persoonallisesti ja merkille sopivaksi, tuo oman tunnistettavan keulailmeensä.
Mutta kyllä, pidän tuosta kokonaisuutena, ulkoa ja sisältä. Ja sisällä varsinkin uskallettu, kuten ranskalaisen Peugeotin pitääkin.
 

Tykkään sisustasta ja perästä, keula vaatii kyllä totutteulua.

Mutta silmään pisti tuo miten monet saumat on vähän miten sattuu? 

Konepelti/etupuskuri
690498d33d6cb0d7f337a96213ba3e3d.png


Ja takaluukku/takapuskuri
606407df8256cf48a6e51f219c063598.png


Luulis että kun tuollanen video tehdään niin tsekattais että auto on viimesen päälle?
 
Cuore Sportivo sanoi:
Mutta silmään pisti tuo miten monet saumat on vähän miten sattuu?
Volvotauti iskenyt? Pösö kuvien perusteella puolustaa asemaansa tyylikkäänä halpismerkkinä. Ulkonäöllisesti hyvä mutta teknisesti mietityttää niin  kuin ranskalaiset aina.
 
Kiva tuo piano tablet!
Nuo pystyviiruvalot on rumat.
Muuten muotoilu poikkeavan positiivista.
 
Noh, täydellistä autoa ei ole tehtykään.
Ranskalaiset osaa muotoilun kyllä.
Penguinkin on talviunilla eikä pääse kommentoimaan tulevaa autoaan?
 
Olipas tyylikäs, minä tykkäään varsinkin takaosan muotoilusta. Nykymallissa peräosa on kyllä ruma omaan makuun.
Maski tupssa uudessa jotenkin häiritsi, ehkä vain siksi että on massasta poikkeava.

Oikeastaan ei heti tule mieleen tyylikkäämpää tavisluokassa olevaa autoa.
Hienoa että joku valmistaja uskaltaa olla omilla linjoillaan.
Annan muotoilulle 9+.

VW lupaili Arteonillaan paljon, lopputulos ei todellakaan ollut odotettu ja se vähäinenkin pilattiin passatin sisustalla.
 
"Kakkoskopan" 508-keskustelu erotettu aiemman korimallin keskustelusta. Muutellaan otsikkoa jos esimerkiksi nimi sattuisi muuttumaan vielä.
 
Anzander sanoi:
Pakko myöntää että aika hienon pelin on tehneet.
Ainoastaan noiden pitkien vertikaalipäivävalojen muotoilusta en ole aivan varma... Jotenkin vähän linjattomat ja irralliset.

Tuossa tekemisvideoo

Metallihopeisessa korissa eivät nuo "kynnet" erotu liiaksi. FLlässä karsittaneen onneksi pois 2022. Kulimallissa mustat viirut kromilistalla, voisi päällemaalata ja kitata umpeen. Onhan tuo Pözön nenu parempi kuin uudessa Octaviassa, joka antaa vaikutelman surullisesta katseesta (kuin Alfa 164) ja ledinauhat vinksallaan. Milli sinne sun tänne saumoissa ei kokonaisuutta pilaa. Taisivat Mulhousesa tulkilla mitata rakosia, mutta väärästä paikasta, robotti penteles latoi vinoon luukun...
 
Tyylikkään oloinen pösö. Tähän järkevä hinnoittelu ja valinnanvaraa bensakoneisiin niin eiköhän kauppa voisi käydä hyvinkin jos tuote muuten on kunnossa :)
 
Tämä oli kyllä odottamattoman ahdas. Täysin ulkokuoren ehdoilla tehty. Kia Stingerissäkin on enemmän sisätilaa. 5-ovinen korimalli toki lisää käytännöllisyyttä tavaratilan osalta. Hieno auto 508 on sinänsä.
 
Aiaiai. 407:n tiellekö sitä lähdetty.
Ja juuri kun iloitsimme 508 I:stä, kuinka isoin pösö on oikeasti tilava.
No, odotamme farkulta tilaa...
Vai onko tässä nyt kyse kuljettajan ympäristöstä ja siinä tilan tunnusta? Esim. Uudella Mondeolla ajaneena, se tuntui kuljettajan paikalta pieneltä verrattuna 508 I:seen. Auto on kuitenkin suurehko ulkoapäin. Tuulilasin pienuus ym. seikat vaikuttavat asiaan.
Onko uusi 508 tehty GT-tyyppiseksi coupen näköiseksi laitteeksi, ei perheauto ajatuksena?
Täytyy itse kokea vielä...
 
Eri korimallit saisivat olla juuri, mihin ne on alunperin suunniteltu. Nyt kaikki korimallit sekoitetaan keskenään. Lopputuloksena on sedan, jossa vain lapset istuvat mukavasti takapenkille, farmareita jonne ei mahdu matkalaukku takapaksiin ja coupekorit, jotka ovat nostettu maasturimaisesti ylös (X-6).
 
On ihan hyvän näköinen tämä uusi 508 mutta aika matala siitä on tehty, tiedä sitten onko samanlainen karvalakista lähtien ?
Kuvat ovat GT mallista, mutta perusversio ja farmari ovat kiinnostavampia meikäläiselle.
 
PgPete sanoi:
Onko uusi 508 tehty GT-tyyppiseksi coupen näköiseksi laitteeksi, ei perheauto ajatuksena?

508 on nimenomaan GT-tyyppinen coupen näköinen laite. Matala edestä ja takaa. Tavaratila on kyllä iso. Mielenkiintoista on se, että tässä matalassa istuma-asennossa ratin yli katsottava mittaristo toimii ainakin itselläni paremmin kuin 208/308:ssa.
 
Kyllä meni porukka hiljaiseksi uuden 508:n myötä...
Onko kellään enää hinkuja tilata? 3008:n hypetys taisi kantaa aikoinaan pidemmälle.