- 18.6.2018 klo 14:31 / Suzuki Jimny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cuore Sportivo sanoi:Siis nää kaikki on ollu aina Jimny eikä Jimmy Nyt vasta huomasin, aina luullut että Jimmy.. oon elänyt petoksessa.
Tämä ois kyllä aika upea toiseksi autoksi! Ja nelilovinen mehumaijahan on loistava laatikko. Haaskaa tehoa ja kuluttaa bensaa reilusti. Mutta on mukavaKoivari sanoi:Tuolla näyttäisi olevan uuden mallin hinnat ja jotain teknisiä tietoja. Maahantuojan sivuilla ei hinnastoa vielä ole. Varusteista ei ole myöskään mitään listausta.
Aika rauhallinen peli edelleen, automaatti on näköjään vieläkin nelivaihteinen, mutta kuka nyt semmoisen Jimnyyn ottaa? ;D Ja päästöt on melkoiset, tulee hintaa pienelle marginaalituotteelle. Päästöjen perusteella tuo on speksattu vanhalla ja uudella menetelmällä, mutta kokonaishinta on saatu pidettyä samana, tai melkein samana aina mallia kohti. Automaatissa hinnassa on selkeästi eroa.
http://www.autoexpert.fi/uudetautot/?manufacturer=Suzuki%7Cpv&model=Jimny
rosso sanoi:Jimnyn maahantuonti on lopetettu. Samoin kuten s-crossin.
Paha71 sanoi:Uusi Jimny ei saanut kovin mairittelevia arvosanoja Euro NCAP-kolaritesteissä.
Trilisser sanoi:Niin, kun lukee itse lähdettä tarkemmin, niin suurimmat moitteet tulevat "ajajan avustimista" ja juoppolallien ja idioottien suojasta (ts. autojen alle syöksyilevät kamikaze tyypit).
Urlaub sanoi:Jollakin tavoin kiinnostava auto tuo uusi Jimny. Edellistä koppaa on tullut vuokra-autoina ajettua ja ihan kelpo ajopeli se on ollut.
Nyt kun ostaisi uuden Jimnyn, niin ei ainakaan ihan heti jäisi korimalli vanhaksi. Edellinenkin korimalli oli tuotannossa 20 vuotta.
On se vähän sellainen köyhän tai tosi köyhän miehen G-sarjalainen.
Tuossa ku euroncap raporttia luin niin mun mielestä siellä moitittiin myös airbagien huonoa suojaa keulamälleissä kirjallisessa osassa. Eli bägi oli pohjannut, jolloin pään ja ylävartalon riski oli kohonnut ja pinnoja vain puolet täysistä. Ok, noi AEB tangelit pudotti myös liki saman verran pinnoja.Urlaub sanoi:Tuo kyrsii näissä uusissa euroNCAP-arvosanoissa, että kyse ei ole enää pelkästä törmäysturvallisuudesta vaan pisteitä jaetaan kaikenmaailman tingeltangeleista.
Joutuu kaivamaan ne hidastuvuutta kuvaavat arvot ja korin muodonmuutokset esiin, jotta voi arvioida aitoa turvallisuutta.
Jimnyn osalla kolme tähteä johtui nimenomaan niistä sähköisten apuvälineiden vähyydestä.
Benkku sanoi:
jlindstrom sanoi:Mitä hittoa voi suunnittelijoiden päässä liikkua, että moinen, täysin olennainen, varuste jätetään pois?