https://tummennuskalvot.fi/

Yleistä keskustelua Alfa Romeosta

winorloose

Sisäänajettu
Liittynyt
27.7.2014
Perustin tällaisen. Tänne voisi laittaa kaikkea mieleen tulevaa AR:sta.
Kirjoittelen itse varmaan jotain säännöllisen epäsäännöllisesti.  ;) Toivon mukaan muutkin ottaa osaa keskusteluun.

P.S.
Pieni gallup, onkohan täällä muita kuin meikäläinen joilla on tällä hetkellä AR?
 
Tilasin tänään slamit.net:stä pari Meguiar's:n putelia. 10min. siitä kun tein tilauksen sain ilmoituksen; Tilauksesi on käsitelty ja seuraavat tilaamasi tuotteet on nyt lähetetty.  :) Sanoisin että ultranopeaa toimintaa, kiitos.
 
Onhan meitä, tällä hetkellä omistuksessani on 156 farkku sele, se on ollut kesäkäytössä viime vuodet. Ajoin myös noin 1000 000 hienoa kilometriä 159 2.4 JtdM autolla, tuli käytyä mm. Italiassa ja Saksassa sillä. Hieno auto mutta väsyin maksamaan käyttövoimaveroa kun kilometrit väheni.
 
Onko tietoa milloin 159:n seuraaja tulee vai tuleeko ollenkaan? Tänä vuonna piti ajankohdan olla alunperin. Löysin eräältä keskustelupalstalta tällaisen kuvan, onkohan miten lopullinen versio:
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11037480_848930705181141_2643032967046792654_n.jpg?oh=155c67cee5f4f208e7611efdaa64b4fd&oe=559A5096
 
pyllerö sanoi:
Onko tietoa milloin 159:n seuraaja tulee vai tuleeko ollenkaan? Tänä vuonna piti ajankohdan olla alunperin. Löysin eräältä keskustelupalstalta tällaisen kuvan, onkohan miten lopullinen versio:

Alfalla on jo vuosia ollut uutuuksia esiteltäväksi "ihan kohta", "ensi kuussa", "näillä näppäimillä" jne. On tiedotettu tulossa olevista cittareista, roadstereista ja ties mistä.

Mitä on esitelty viime vuosina? Ei yhtään mitään! Luulenpa tulevaisuudenkin saldon olevan aivan yhtä kattava.
 
Mitä on esitelty viime vuosina? Ei yhtään mitään! Luulenpa tulevaisuudenkin saldon olevan aivan yhtä kattava.

Näinpä. Hirmuinen sääli. Minun mielestä mutta minuja on vähän. Liian vähän. Pahoin pelkään että merkki hautautuu.

Joskus ajastaan puhuttiin vaginan ostoaikeista Alfaa kohtaan, en nyt tiedä kumpiko parempi, kuollut klassikko vai 1.2 Tsii dsg Alfa "169"  ;D

Minua jo pikkaisen "etoo" nämä ooppelikoneiset 159:t vaikka koppa onkin aivan helvetin hieno. Onnea teille, ketkä uuden 159 Tbi:n ostitte.
 
Tuli tuolla CMS:ssä bongattua muutama erikoisempi Alfa jotka olivat itselleni vieraita. Montrealin ja Arnan olemassa olin toki olen aina tiennyt eikä se nyt niin pysäyttänyt, mutta parkkiksella oli 2 kpl minulle vieraita entuudestaan ja varsinkin toinen niistä (en nyt muista mallia, Vespa, auta...) oli aivan helvetin hieno pikkusporttikoupe.
 
Junior on toki tuttu malli mutta nyt haen ehkä jotain Zagaton korittamaa versiota, en vaan kuollakseni muista mallinimeä. Pitää guuglailla jahka löytyy tovi omaa aikaa.
 
Yllättävän hyvin ovat pystyneet pitämään Giulian ulkonäön julkisuudelta pimennossa. Voi olla ihan maukkaan näköinen ja hiukan eksoottisempi vaihtoehto saksalaisille pikkusedaneille. Mielenkiinnolla odotellaan kuvia ja kokemuksia vaikkei se omalla ostoslistalla olekaan.
 
winorloose sanoi:
Muilta merkeiltä uusia malleja tulee melkein kuukausittain, mutta Alfalta tätä on odotettu pitkään ja hartaasti (ainakin itse).
Samoin. Mitäköhän tuo teaser esittää? Takapuskuri ja -luukun alaosa? Lisäjarruvalo aika oudossa paikassa?
 
^ Varmaan takaluukun yläosaa. Ei Alfa varmaan ihan kokonaan käytännöllisyys edellä mene ja tavaratilan nostokynnys ilmeisesti Giuliassa tuon tiiserin perusteella aika korkealla. Vähän sukunäköä malliston sporttisempaan vaihtoehtoon?:

new-2015-alfa-romeo-giulia.jpg
 
Teme sanoi:
^ Varmaan takaluukun yläosaa. Ei Alfa varmaan ihan kokonaan käytännöllisyys edellä mene ja tavaratilan nostokynnys ilmeisesti Giuliassa tuon tiiserin perusteella aika korkealla. Vähän sukunäköä malliston sporttisempaan vaihtoehtoon?:

new-2015-alfa-romeo-giulia.jpg
Niinpäs onkin. Tuo Tuulilasin kuva taitaakin olla suoraan 4C:n takaloosterista eikä uudesta autosta...
 
Tämä lupaa hyvää jos on siellä päinkään:

Alf-Giulia-1.jpg


Ei huono tämäkään, keula näyttää lainatun Jaguarilta eikä näytä samanlaiselta kuin TM:n teaserissa:

Alf-Giulia-5.jpg
 
Tuleeko tuosta takavetoinen? Koriylitysten suhteet viittaisivat siihen suuntaan.

Muoks: Jos olisin vaivautunut TL:n jutun lukemaan, niin siinä olisi heti alussa kerrottu noin olevan  :-[
 
tai sanoi:
takavetoinen? Koriylitysten suhteet viittaisivat siihen suuntaan.
Etuvetoisesta on todella vaikea, jos ei mahdoton, saada menevän näköistä autoa. Pikkukirput erikseen. joskus aikaisemminkin olen tästä kirjoittanut, sivuprofiili erottaa autot akanoista.