https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Renault Koleos

tuRboman

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Näitä ei vielä ole mun silmiin juurikaan liikenteessä näkynyt. Mutta nyt tässä retkeillessä on tuossa lähellä ollut yksi:
0f2abf4c7abac140a9db783883c9f138.jpg

Ihan hieno auto. Paitsi keula jotenkin tökkii. Esim Talismanissa on tosi hieno, joten mikä tuosta tekee erilaisen? Toisen mökin pihalla on X-trail joten voi vertailla. Ja minun makuun Nissan on tasapainoisemman näköinen.
Qasqaita täällä näkee joka mutkan takana ;)
 
"Sisustaltaan samanlainen kuin Talisman." No varmaan on joo, kun kaikki reilut Cliosta alkaen ylöspäin on ihan identtisiä sisustaltaan. Ainakin kuljettajan paikalta ne on ihan samanlaisia. Siksi mua tökkikin Talisman Initiale, kun saman kuljettajan ympäristön saa kolmasosahintaan Cliossa.
 
Penguin sanoi:
"Sisustaltaan samanlainen kuin Talisman." No varmaan on joo, kun kaikki reilut Cliosta alkaen ylöspäin on ihan identtisiä sisustaltaan. Ainakin kuljettajan paikalta ne on ihan samanlaisia. Siksi mua tökkikin Talisman Initiale, kun saman kuljettajan ympäristön saa kolmasosahintaan Cliossa.
Kuvista kun vertailee, niin muuta yhtenäistä en löydä, kun Renaultin logon ja pyöreän ratin  :)
Toki nämäkin on jokseenkin makuasioita, moottorilehdessä kirjoitettiin, että Talisman näyttää samalta kuin Passat  ;D Omasta mielestä mitään yhtenäisyyttä ei ole ja Talisman vie kauneudessa mitä tahansa perusautoa tällä hetkellä.
 
Tuonne ajoneuvobongauskettinkiin eilen tuollaisen bongauksesta kirjoittelin  ;)

Anyway, tänään jälleen työmaalta kotiin päin ajellessa Ilmakehälla bongattu jälleen valkoinen sekä tumman luumun violetin värinen yksilö  :)
 
Tuostahan noita "Koleita" ajelee, työpaikkani ikkunan alta, työpaikka kun sattuu olemaan juurikin Hki-Vantaa lentoasemantien varressa ;D