- 24.8.2021 klo 23:03 / Hyundai Bayon (2022-)
Ovat Hynyltä pukanneet tällaisen pienen SUV:in myyntiin. Kai näille sitten on kysyntää, kun tuntuu että tulee vain lisää malleja kokoajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vempula sanoi:Tämä on ilmeisesti vielä Konaakin pienempi? Alkaa olemaan jo melkoinen miniSUV, kun Konakin on jo pieni.
Ei sitä varmaankaan dynaamikan mestareille ole tarkoitettu. Monelle mummelille riittää, mutta täällähän tarvitaan 200hv jo nurkka-ajossa.Vempula sanoi:1,2 litrainen vapari vaatinee jo aidosti lehmän hermoja
Kyllä tuommoinen riittäisi minullekin varsin hyvin. Tällekin päivälle ikkunasta ulos katsellessa tärkeimpiä ominaisuuksia autolleni on, että siinä on vedenpitävä katto eikä sitä tarvitse alkaa kesken matkan korjailemaan.Insomnia sanoi:Ei sitä varmaankaan dynaamikan mestareille ole tarkoitettu. Monelle mummelille riittää, mutta täällähän tarvitaan 200hv jo nurkka-ajossa.
Akku. Tuo 120hv on kevythybridi.Kaapo sanoi:miksiköhän 120 hv mallissa on jopa 90 ltr pienempi tavaratila ?
isompi tankki + vararengas tms??
Insomnia sanoi:Ei sitä varmaankaan dynaamikan mestareille ole tarkoitettu. Monelle mummelille riittää, mutta täällähän tarvitaan 200hv jo nurkka-ajossa.
Ei kai kevythybridin akku kovin iso ole?Insomnia sanoi:Akku. Tuo 120hv on kevythybridi.
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-hyundai-bayon-heille-jotka-kaipaavat-korkeampaa-pikkuautoa/
Mistä minä tiedän, mutta niin tuossa artikkelissa sanotaan. Vänkää toimittajan kans.arska sanoi:Ei kai kevythybridin akku kovin iso ole?
https://www.bosch.com/stories/48v-hybrid-battery/
"38. The Bosch 48-volt battery delivers all these benefits in an extremely compact package: 309 millimeters long, 175 millimeters wide, and — as mentioned above — a mere 90 millimeters in height."
No jos se kerran lehdessä lukee, niin kai se sitten niin onInsomnia sanoi:Mistä minä tiedän, mutta niin tuossa artikkelissa sanotaan. Vänkää toimittajan kans.
Tuossa on eroa 77 litraa. Kyllähän siinä MHEV:ssä tietenkin muutakin tekniikkaa tarvitaan kuin akku, mutta siltikin tuo tuntuu aika isolta tilantarpeelta pelkästään sitä varten. Mutta jonnekin se tila näyttäisi käytetynPenguin sanoi:Saksan hinnastossa tavaratilankoko
VDA 411 l (84 hv ja 100 hv)
334 l (100 hv hybrid ja 120 hv hybrid)
Takaistuin kaadettuna (VDA max) 1 205 l (84 hv ja 100 hv)
1 128 l (100 hv hybrid ja 120 hv hybrid)
Saksassa 100 hv vaihtoehto on tarjolla hybridinä tai ilman hybridiä. Sekä 100 että 120 hv hybridit saa joko manuaali- tai automaattivaihteistolla.
arska sanoi:Tuossa on eroa 77 litraa. Kyllähän siinä MHEV:ssä tietenkin muutakin tekniikkaa tarvitaan kuin akku, mutta siltikin tuo tuntuu aika isolta tilantarpeelta pelkästään sitä varten.
Jos sen niin tekee, niin silloin käy näin. Luulisi, ettei tuon kokoisen laatikon takia koko tavaratilaa kannattaisi madaltaa, mutta jos muualta ei paikkaa löydy.Marko_K sanoi:Jos se akku on tuon aiemman 90mm paksu, niin mahdollisine kuorineen sun muineen madaltaa varmasti ruumaa sen kymmenen senttiä. Jolloin jos ruuman lattia on vaikka 100 cm x 80 cm niin tuon verranhan siitä katoaa jollei kuhmua pohjaan haluta.