https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Lexus GS (L10) 2011 ->

RoccoScientist

Klassikkoainesta
Liittynyt
25.12.2013
Avataanpa tämän tuoreimman GS:n kaikille versioilla oma ketju. Olen itse kuullut autosta lähinnä positiivisia kommentteja ja autojournalistitkin ovat olleet pääasiassa autoon varsin tyytyväisiä. Itse en tämän hintaluokan autoihin yllä, mutta otin eilen pikaiset kylmätyypit 300h:sta ja kuskin paikka oli kyllä itselle hieman yllättäen pieni pettymys. Penkin säätövarat tuntuivat IS300h:hon ja CT200h:hon verrattuna suppeilta toisessa ääripäässä eli penkkiä ei saanut niin alas eikä ihan siihen asentoon, mihin olisin itse sen halunnut. Lisäksi oven muotoiltu kyynärnoja tuntui ensikosketukselta jotenkin oudolta. On vaikea sanoa missä tarkalleen ottaen oli vika (paitsi siis minussa), mutta kun IS300h:ssa kodikas asento löytyy helpohkosti, GS:ssä olisi pakko tyytyä jonkinlaiseen kompromissiin. En ehtinyt paria minuuttia pidempää autossa nököttää, joten tämä oli vasta ensifiilis kuskin paikalta. Materiaaleissa, tiloissa ja designissa ei äkkiseltään löytynyt moitteen sijaan, mutta eipä niitä ehtinyt hirveästi ihastellakaan.