https://yliteippaus.fi/

TuneIn ongelma

Kuudesvolvo

Sisäänajettu
Liittynyt
6.1.2017
En löytänyt sopivaa valmista keskustelua tälle kysymykselle niin laitoin uuden aiheen. Minulla lakkkasi toimimasta TuneIn sovellus. Se jää vain ”yhdistämään”. Yritin kirjautua uudestaan ... ei onnistunut edes kirjautuminen. Yritin poistaa sovelluksen jotta olisin voinut ladata sen uudestaan, mutta sitä ei saanut poistettua. Lopuksi nolasin sen ja palautin tehdasasetukset mutta edelleenkään ei päässyt kirjautumaan. Kyseessä siis tämän vuoden V60, mutta ymmärtääkseni sama TuneIn sovellus on ainakin V90ssä.

Jos joku ihmettelee mihin kaipaan tätä sovellusta niin olen kuunnellut paikallisradioita ... lähinnä country kanavia USAsta ja Kanadasta 😊
 
Tuneln vaatii nettiyhteyden, joka pitänee jakaa autoon puhelimesta tai sit erillinen simkortti. Minulla toimii ainakin.
 
Kuten kirjoitin niin minulla "lakkasi" toimimasta joten yhteydet olivat erillisen Simin kautta kunnossa. Asia korjaantui "itsestään" jonkin ajan kuluttua ...

Tässä vaiheessa voi kuitenkin ihan vinkkinä sanoa, että tätä sovellusta kannattaa kokeilla. Sen kautta voi kuunnella esim. paikallisradioita mistä päin maailmaa tahansa. Minulla edellee ahkerassa käytössä esim. Country 104 Kanadasta ja Retro FM Tartosta ;)

Sitä pitää kai vain tottua siihen, että oli kyse sitten jostain ladatuista sovelluksista kuten TuneIn, Spotify .. niin joskus niihin vain tulee  jotain bugeja. Samahan ollaan huomattu VoC'in osalta - usein toimii ihan OK, mutta välillä on kaikenlaista pienempää tai isompaa ongelmaa.