https://tummennuskalvot.fi/

Artisti jonka haluaisit tavata/olet jo tavannut?

T

TeBsu

Vieras
Täällä kun tuntuu olevan musiikkia harrastelevaa porukkaa jonkin verran. Niin uteliaana alan kyselemään että kuinka moni on tavannut tai haluaisi tavata jonkun artistin/yhtyeen mitä on fanittanut? Tämä aihe tuli siitä itselle mieleen kun Voicella ollut jo pariviikkoa mainostettuna että Roxette tulee suomeen ja mahdollisuus tavata artisti... Oma musiikki kokemus on lähinnä mitä tulee kuunneltua, mikään keikalla kävijä en varsinaisesti ole. Mut kai täällä löytyy sellaistakin porukkaa jotka käy  :D

Täsmensin hiukan otsikkoa. - Quality -
 
Ei nyt mikään maailmanluokan stara, mutta kotimaan muusikkopiireissä arvostettu kitaristi, Jarmo Nikku. Kerran Heikki Silvennoisen keikan jälkeen Jarmo, joka soitti kyseisessä bändissä, tuli baaritiskille tilaamaan olusen. Minä kitarafanina säntäsin heti siihen, jos vaikka juttusille..
No hitto, siinä meni sitten toista tuntia jutellessa kitaroista, vahvistimista ja soittamisesta! Liekö vaikutti asiaan, että raittiina miehenä en tullut ns kaljoissani höpöttämään vaan olin oikeasti kiinnostunut Jarmon soitosta ja soittokamoista. Mies on aivan loistotyyppi. Kuin ois jonkun vanhan tutun kanssa jutellut. Siinä käytiin läpi kaikki Nikun mukana kulkeneet soittokamat ja niiden toimivuus sekä mieleenpainuneimmat bändit joissa oli ollut mukana.
Hieno ilta.

Pepe Ahlqvist Ylläksellä jutusteli myös kun siihen työntyi utelemaan kuulumisia ja tulevia. Samaten Esa Kuloniemi. Nämä oli Ylläs Jazz & Blues tapahtumassa joskus vuosia sitten.
Isompia staroja ei ole tullut tavattua. Enkä välttämättä välittäiskään koska tilanne ois varmasti väkinäinen ja teennäinen, jos se ois tällainen järkätty "fanitapaaminen".
Mutta toki kitaristien tapaaminen kuitenkin kiinnostaa, kun juttua todennäköisesti irtoaa. Vaikka soittimista, jos ei muuten.
 
Olitiin muutama vuosi sitten kavereiden kanssa ryypp... kalassa mökilläni eräässä maakunnassa, jossa sattui olemaan Freukkareiden keikka paikallisessa ravintolassa. Sopivaa musaa siihen menoon, ja tämä laulaja Myllykoski istui meidänkin pöydässä tuopillisella. Mukavan oloinen ja aika hiljainen kaveri on muistikuvani.

 
tuRboman sanoi:
Ei nyt mikään maailmanluokan stara, mutta kotimaan muusikkopiireissä arvostettu kitaristi, Jarmo Nikku. Kerran Heikki Silvennoisen keikan jälkeen Jarmo,

Tuo Jarmo Nikku seurusteli erään tyttökaverini kanssa ja Heikki Silvennoinen asui samassa talossa kuin minä lapsena ja seurusteli toisen likkakaverini kanssa.
 
Kävelin tänään lentoasemalla vahingossa päätä lyhyemmän miehen kantapäille. Äijä mulkaisi että kuka puusilmä siellä tunkee. Sehän oli Celtic Frostin Tom G. Warrior! Vai Thomas Gabriel vai mikä se nyt nykyään taiteilijanimeltään sitten onkaan. Jäin miettimään, että Tomppa oli varmaan Tuskassa esiintymässä ja kyllä vaan, miehen nykyinen bändi Triptykon oli esiintyjälistalla. Että tällainen starakohtaaminen mulla :rolleyes:
 
Useammankin kerran olen päässyt halaamaan jututtamaan Heidi Kyröä. Anna Eriksonia vain kerran, mutta juttelin hänen kanssaan hyvän tovin. Chisun kanssa olen vaihtanut muutaman sanan. Paula Vesalan kanssa olen istunut kaffella kahdestaan, muutenkin aikanaan olin useammankin kerran tekemisissä.

Mitäs vielä. Onhan näitä ihania kotimaisia naisartisteja joiden kanssa on ollut kunnia tehdä tuttavuutta..

Miespuolisiakin on jotain. hmm. Mato Valtosen kanssa olen höpötellyt. Aki Sirkesalon kanssa olen pari sanaa vaihtanut. Mikko Kuustosen ja Heikki Silvennoisen kanssa olen istunut samassa pöydässä ja osallistunut jopa keskusteluun.

Pitää oikein miettiä, näitä on kyllä lisääkin.. Ulkomaisiakin artisteja löytyy, niistä lisää myöhemmin..

Kaikki äärimmäisen mukavia persoonia ainakin itse näin tulkitsen heitä..
 
That 70s dude sanoi:
Kävelin tänään lentoasemalla vahingossa päätä lyhyemmän miehen kantapäille. Äijä mulkaisi että kuka puusilmä siellä tunkee. Sehän oli Celtic Frostin Tom G. Warrior! Vai Thomas Gabriel vai mikä se nyt nykyään taiteilijanimeltään sitten onkaan. Jäin miettimään, että Tomppa oli varmaan Tuskassa esiintymässä ja kyllä vaan, miehen nykyinen bändi Triptykon oli esiintyjälistalla. Että tällainen starakohtaaminen mulla :rolleyes:
Heh, tylyn näköinen ukko tuo Tomppa. Kai hän oli siviilissä jotenkin katu-uskottavan näköinen vai oliko konttorirotan tamineissa tukka geelissä ja naama meikittömänä ;D
 
Omassa genressä ovat nuo raja-aidat 'starojen' ja tavallisten tekijöiden välillä hieman matalammat. Olen soittanut Veikko Ahvenaisen ja Kaustisen Purppuripelimannien kanssa, jutellut Värttinän tyyppien ja Maria Kalaniemen kanssa ynnä monia muita. Ensi viikolla Kaustisen juhlilla taas nähdään tuttuja.

Näistä suurista maailmannimistä...olis kyllä aika siistiä päästä juttusille Rushin kavereiden kanssa.  8)
 
gloter sanoi:
Heh, tylyn näköinen ukko tuo Tomppa. Kai hän oli siviilissä jotenkin katu-uskottavan näköinen vai oliko konttorirotan tamineissa tukka geelissä ja naama meikittömänä ;D
Juu ei ollut maskeja naamassa. Mutta tutut maamerkit eli kaljun peittävä pipo ja se alahuulen alla oleva pieni parta paljastivat miehen.
 
Itse haluaisin tavata Pete Townsendin. Siinä on sitä jotain. Samoin Robert Plant ja ehkä Jimmy Page, jos jaksaisi [emoji1] Tony Iommi ja Ozzykin kiehtoisivat. Onhan näitä. Mutta Pete on ykkönen. Suomalaisista en osaa sanoa. En yleensäkään ole mikään nimmareitten metsästäjä tms. eli tarkoitan etten erityisesti hakeudu jubailemaan vaan jos sattuu jotenkin osumaan samoihin maisemiin ym. kaverin kautta ja silleen niin silloin toki. Yleensä Suomiartistit ovat aika tavallisia siviilissä. Ehkä eksentrisin on ollut Mika Rättö. Jouko Hohko on erityisen symppis, Peevo myös. Monet muutkin kyllä, nuo tulivat ekana mieleen. Suomalaisilla "staroilla"  harvoin on mitään diivan elkeitä.