- 7.8.2020 klo 14:00 / Honda Jazz Hybrid
Näköjään nyt koeajettavissa. Lieneeköhän hybriditekniikka sama, mitä CR-V:ssä? Nimi tekniikalla kuitenkin eri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa kannattaa vain huomioida Jazzin pieni 12V:n akku. Aikanaan lyhytajossa itsellä hyytyi näin syksyllä yks kaks se akku ja hankin tilalle isomman ilman muovikoteloa ympärillä, niin mahtui.Wasted sanoi:Edelleen mietintää kelien kylmetessä. Käyttääkö ratin ja bärseen lämmittimiä enemmän kuin puhallinta. Täytyy testailla miten moottori reagoi näihin. Persgrilli tuntuu tehokkaalta ja ratti lämpenee koko kehältään, sivuilta ehkä voimakkaammin.
Kiitos kokemusten jakamisesta kun näistä ei ole täällä liikaa jaettukaaan kokemuksia. Mitenkäs muuten kun tässä on tuo e-CVT -vaihteisto niin mietin vain että miksi tuohon on pitänyt nuo keinotekoiset pykälät kehittää? Saako ne muuten jostain kytkettyä myös pois? Olisi mielenkiintoista kuulla myös tarkemmin tämän auton huolto-ohjelmasta ja huoltojen hinnoista. Jos vain viitsit niin perustaisitko tallia tälle autolle niin voidaan tarkemmin seurailla tämän autosi liikkeitä sieltäkin käsin yhdestä paikasta?Wasted sanoi:Alkaa olemaan 1000 km takana. Keskikulutus pudonnut 4,6 litraan. Muita havaintoja.
- hiljainen pieneksi autoksi, mutta tien laatu vaikuttaa toki rengasmeluun
- äänimaailma on myös sävyltään miellyttävä
- persegrillissä tehoa hyvin, ratinlämmitin ei niin tehokas
- kaikki hälyttimet ja piipittimet ovat sävyltään vähemmän ärsyttäviä
- tukevan tuntuinen myös mutkateillä
- poikittaissaumat vähän tärskäyttävät ja kori hiukan elää
- mukavat istuimet, pelkääjältä puuttuu korkeussäätö
Huomenna menee uudet contin kitkat alle ja saa nähdä miten vaikuttaa ajoon sekä kulutukseen.