https://tummennuskalvot.fi/

AutoStadiumin vuosipäivä 22.12.20xx

Quality

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
18.12.2013
Hyvät Ystävät!

Tänään on tasan vuosi siitä, kun AutoStadium avasi ovensa. Paljon kokemuksia on karttunut, mukavasti on juttu luistanut, ja moni on ottanut foorumin omakseen. Te, arvon foorumilaiset, luotte tänne sisällön, ja myös hengen. Kiitos teille ihan jokaiselle aktiivisuudesta, ahkeruudesta ja myös suvaitsevuudesta toisia kohtaan. Pienet koettelemukset vahvistavat yhteenkuuluvuutta, lisäävät ymmärtämystä ja auttavat katsomaan eteenpäin.

Toivon, että viihdytte täällä myös jatkossa, ja että sivuston sisältö tarjoaa teille sekä ehkä myös kavereillenne jotain sellaista, millä on merkitystä sekä autoilussa että elämässä yleensä.

Toivotan onnea ja menestystä AutoStadiumille sekä kaikille, jotka haluatte olla sitä edelleen rakentamassa. Samalla toivotan teille Hyvää ja Rauhallista Joulua!



muokattu otsikkoa - juupeli  :)
 
Omalta osaltani kiitokset foorumin ylläpidolle. Ei homma pyörisi ilman teidänkään merkittävää panosta.
 
Tebsun puolesta kiitos ja kummarrus. Myös hyvät joulun toivotukset tulee samalla... Tämä ollut kyllä monipuolisin foorumi tähän mennessä ja toivottavasti pysyy tämmösenä  :)
 
Onnittelut foorumille ja sen puuhamiehille!

Oma foorumivuoteni tulee täyteen joulupäivän iltana. Millekään muulle niin tuoreelle foorumille en olekaan rekisteröitynyt.
 
Odottelinkin tässä päivän mittaan tuleeko tämä aihe! No tulihan se ;)
En sen kummemmin ala hempeilemään mutta...
Kiistäminen ei käy siitä että vivahteikas, antoisa, mielenkiintoinen ja aikaavieväkin vuosi on mennyt täällä värikkäiden persoonien ja mukavien tarinoiden temmellyskentällä!
Monet nimimerkit ovat tulleet tutuiksi ja useat myös läheisiksi. Osa on nyt lomalla mutta palannevat tarinoimaan.
Kiitos kaikille täällä kirjoitteleville osallistumisesta yhteisen ajanviettopaikan mielekkäänä pitämiseen.
Kiitos myös modeille haastavan tehtävän mallikkaasta operoinnista!
Ollanko me jo 1 vuotias? Taaperoiässä! Harva 1 vuotias on näin kehittynyt ;)
 
Kiitokset täältäkin päin; paljon keskustelua, milloin asiallisemmin, milloin taas hiukan kieli poskessa :D. Aika hauskaa että joillakin jo puolisoidenkin kutsumanimet ovat lähes puolivirallisia nimimerkkejä.  :rolleyes:
 
Hei, tämähän hienoa. Vaikka tuntuukin, että foorumi on ollut jo kauemmin pystyssä. Johtunee paljolti VAGarenan jutuista.
Kiitos kaikille tasapuolisesti!! Tästä on hyvä jatkaa!!
 
Taitaa kello olla jo niin paljon, että foorumi on pitkällä toisen vuoden alkutaipaleella.
Kiitoksia kaikille.
Onnea ja menestystä!
 
Olen tämän päivän (elän vielä maanantaita) tuumaillut omia AutoStadium kokemuksiani. Voin vilpittömästi sanoa etten olisi vuosi sitten osannut kuvitellakaan tämän hetken tilannetta. Olen viihtynyt täällä todella hyvin. Tavannut useita stadiumlaisia miiteissä ja tapahtumissa. Hyviä kavereita saanut keskustelukumppaneikseni, ehkä jokunen saattaa ajan saatossa muodostua ihan ystävyydeksikin, kuka tietää.

Hävyttömän paljon viestejä tullut läheteltyä. Onneksi kukaan ei muista niitä  :rolleyes:  Mitään en tekisi toisin, vaikken ihan kaikesta osaa ylpeäkään olla. Olen oppinut tärkeitä asioita nettikirjoittelusta ja nöyränä aion kuunnella viisaampiani jatkossakin. Minulle tämä menee niin että kun olen valmis antamaan itsestäni jotain muille niin silloin voin jotain saadakin. Saaminen on tuntunut aina yhtä hyvältä. Siitä kiitos kaikille kärsivällisille ja hyväsydämisille stadiumlaisille.

AutoStadium ei ole minulle elämä, mutta monet ihmiset täällä nimimerkkien takaa tuottavat minulle runsain määrin iloa elämääni. Ilman teitä, hyviä tyyppejä, en viettäisi täällä hetkeäkään. Mikä parasta, teitä löytyy täältä koko ajan lisää. Erityiskiitokset AutoStadiumin hallituksen puheenjohtajalle, jäsenille sekä muille valvojille. Teette pyyteettä tärkeätä työtä foorumin eteen.
 
Onnittelut ja kiitokset Autostadiumin hallitukselle, foorumin ylläpitäjille ja valvojille, sekä kaikille yhdistyksen jäsenille, kuin myös foorumilaisille tasapuolisesti!

Kylläpä vuosi on mennyt nopeasti.  :eek:  :)
 
Onnittelut meille kaikille ja kiitokset Autostadiumin puuhamiehille.

Itselleni jouluaattona tulee vuosi täyteen tällä foorumilla, joten aivan alusta en päässyt mukaan.  :) Onneksi olin viime vuona jouluaattona töissä, joten aikaa oli surffaulla netissä ja löytää polku tänne. Samalla kaavalla jatkuu nytkin juolun vietto, joten koitetaan pitää keskustelut käynnissä kinkun ja herkujen syönnin lomassakin.
 
Vuosi on tosiaan mennyt nopeasti.
Tarkastin tuossa että AutoStadiumin vuosipäivä on samalla oma vuosipäiväni tällä foorumilla. Hyvin olen viihtynyt ja siitä kiitokset kuuluu asiallisen ylläpidon lisäksi mukaville kirjoittelijoille. Hyvää joulua, jatketaan samaan malliin.
 
Kas, tämähän on jäänyt aivan huomiotta  :-[  Vaihdetaanpas otsikkokin ajan tasalle.

Vuoden aikana Autostadiumille lähetetyistä viesteistä on välittynyt laaja-alaista tunnekirjoa. On
erottu - menty kihloihin / naimisiin
läheisiä ja rakkaita ihmisiä on kuollut - syntynyt
sairastuttu - toivuttu sairauksista
saatu potkut töistä - saatu töitä

Listaa voisi jatkaa liki loputtomiin. Autoilua Autostadiumilla unohtamatta, tämä on todella elämänmakuinen keskustelufoorumi :)

Otsikon vuosiluku vaihdettu. - Quality -
 
Suuret kiitokset jälleen kaikille foorumilaisille kuluneesta vuodesta! Meillä on todella aktiivinen ydinjoukko, mistä ansaitsette tunnustuksen.

Hienosti on vuosi mennyt siitä huolimatta, että arkojakin aiheita on ajoittain noussut pintaan. Erityisenä vahvuutena pidän sivuston monipuolisuutta. Keskusteluja avataan ja ylläpidetään melkein kaikesta mahdollisesta, tietenkään autoja, autoilua ja muuta tekniikkaa unohtamatta.

Jatketaan samaan malliin myös tulevana vuonna. - Yhden kainon toiveen rohkenen esittää teille, sivuston kantavat aktiivivoimat: kutsukaa jokainen yksi luottokaverinne tänne mukaan. En usko, että mikään facebook tai vastaava pystyy tarjoamaan samaa sisältöä monipuolisuudessaan, asiallisuudessaan ja laajuudessaan kuin AutoStadium. Ehkä emme visuaalisuudessa pysty ihan samaan, mutta sisällön selkeydessä ja informatiivisuudessa varmasti.

Toivotan kaikille autostadiumlaisille erittäin Hyvää Uutta Vuotta 2016 !
 
On kyllä uskomaton juttu, että Stadiumin aukeamisesta on jo kolme vuotta. Tuntuu kuin siitä olisi lähinnä kolme kuukautta :)
 
No, siinä tapauksessa sulla olisi pitänyt kiirettä. Keskimäärin n. 65 viestiä / päivä  :D
 
Onnittelut kolmevuotiaalle foorumille :) Itsellä vasta ensimmäinen vuosi kulumassa täällä ja mulla taitaa olla hieman erilainen tausta moneen muuhun verrattuna kun en ole VAG-areenalta "kotoisin" vaan japsimerkkien foorumeilla aiemmin ollut.
Tällä foorumilla on mielenkiintoista keskustelua hyvässä hengessä aiheina niin autoilu kuin elämä yleensä :)
 
Ohhoh. Viikon kuluttua on Autostadiumin 4-vuotis synttärit. Niin se aika kuluu. Ilahduttavan paljon on vanhaa kaartia edelleen menossa mukana ja uusia, aktiivisia kirjoittajia on löytänyt paikkaansa täällä  :)
 
Kappas!
Ihan mukava ikä nuorekkaalla foorumilla.
Tietenkin olisi kaikilla hyvä muistaa kuinka kaikki alkoi.
Konkarit varmaan muistavatkin...
Monasti unohtuu tämän alku ja juuri.
Itselleni on foorumi merkinnyt paljonkin.
Olen yrittänyt käyttäytyä ja toimia humaanisti ja en ole ikuna halunnut mitään provosoida tai pahaa täällä.
Idea ja tapa millä tämä kaikki alunperin on alkanut ja toiminut on ollut minulle mieleen.
Nykyään täällä yritetään panetella, väheksyä, provosoida jne..
Mutta kuitenkin foorumi elää ja voi hyvin!
Se on meistä itse kustakin kiinni millainen tämä on.
Kaikesta huolimatta mielenkiintoinen ;)
Ei ollenkaan niin paha kuin voisi joskus kuvitella!
Kiitos perustajille ja kirjoittajille.
Olen tyytyväinen ja iloinenkin että tämä on!
Niin varmaan moni muukin!
Kuinka moni vapaaehtoinen ehdointahdoin jaksaa tätä kannatella?
Kiitos kaikillen..