Mutta ällistyttävän hyvä pito ja etenemiskyky takavedolla. En ole volkkaria talvella ajanut, joten pieni mysteeri siltä osin.
Normi liikenteessä pärjää takavedolla, mutta tilanteissa missä toinen puoli keventää riittävästi on hankaluutensa - kun luistonestoa ei saa pois päältä.
Itse jäi kotipihan tasaiselle nurmelle jumiin, piti hinata veksi.
Toki voi ostaa 8m johdon, mutta tuntuis turhalta toisaalta.
Pidempi johto ehdottomasti, niin ei tule ongelmaa lumiaikaankaan eikä väliä miten päin auto on.
Laturihan on varmaankin sama vielä seuraavalle auollekin ja missä sen latauspaikka onkaan...
Ja volkkarissa ihan toinen ääripää. Saako niistä hyvän ajoasennon?
Se lie kovin kiinni kropasta, reilut 64000km istuttu 1ST:n penekissä ja ei ongelmaa.
Saakohan laturiin jonkinlaisen ajastuksen, että vaikka johdon laittaisi seinään töistä tullessa, alkaisi lataus esim. vaikka klo 22?
Sehän on kiinni laturista, auton ajastukset ei toimi kaiketi vieläkään OK, joten kannattaa jälleen panostaa laturiin jatkoa aatellen - mikä onkaan seuraava autosi....
Olisiko järkevämpää vaihtaa molemmat vanteet samanlevyisiksi ja samat kumit myös? Mikä olisi hyvä leveys 19” talvirenkaisiin ja 20” kesärenkaisiin?
Omassa kesä 20", siis auton mukana tulleet, ovat kuluneet hyvin tasatahtia, ei kierrätystarvetta havaittavissa.
Talvirenkaan - nasta Michelinit - on 19" samaa koko ympäriinsä.