Hämmentävä laite.
Tälläisen hintalappu ei ole ollut ihan pieni kehitettäessä eikä myytäessä.
Seitsemän katalysaattoria, polttomoottori ei lähde käyntiin ennenkuin akusto on lämmittänyt katalysaattorit 16kW sähkövirralla. Melkoinen tonnikeijukainen, 1700 kg. Erilaiset asetukset ajotiloille race safe, race, rce plus ja STRAT 2. Aeroille on taas kolme tilaa.
Sähkömoottorit etuakseleilla ja polttis taka-akselille. Hiilikuituinen monokokki.
Kaikesta monimutkaisesta teknologiastaan huolimatta tämä kiihtyy hitaammin 0 - 200 kmh kuin esim Tesla S Plaid.
Jotenkin tulee mieleen, että autoilu sähköistyi liian nopeasti ja hybridiaikakausi loppui ennenkuin se ehti alkaa kunnolla lainkaan. Samalla tämä venynyt projekti jäi samantien vanhanaikaiseksi?
Muoks, ainiin. Polttomoottorin käyttöikä 50tkm.