https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Yleistä höpinää Audin tulevista uutuuksista

TON-III

Legenda
Liittynyt
22.12.2013
No tein uuden topiikin kun tuo TM:n käsittelemä aihe päivitetystä 3.0 TDI-koneesta ei sopinut minkään olemassa olevan alle, tuovat sen mukana nyt yhden ahtimen ( sähköisen) lisää ja vääntö siirtyy entistäkin alemmas, kokonaista 750 n. jo 1250 rpm. tasolla, tehoakin 283 kw.

On varmasti hieno kone pepun alla  8)  .
 
TON-III sanoi:
No tein uuden topiikin kun tuo TM:n käsittelemä aihe päivitetystä 3.0 TDI-koneesta ei sopinut minkään olemassa olevan alle, tuovat sen mukana nyt yhden ahtimen ( sähköisen) lisää ja vääntö siirtyy entistäkin alemmas, kokonaista 750 n. jo 1250 rpm. tasolla, tehoakin 283 kw.

On varmasti hieno kone pepun alla  8)  .
Diisseli RS ja yhdistettyä kulutusta lupaillaan 5L / 100km.. kai tommosta sen verran tulisi polettua, että vähän enemmän menisi? :)
http://www.caradvice.com.au/288497/audi-rs5-tdi-concept-hints-at-first-diesel-rs-model/

ja koeajo..
http://www.caradvice.com.au/videos/audi-rs5-tdi-concept-track-lapping-an-electric-turbo-sports-coupe/
 
Näyttää joltain amerikkaisvalmisteiselta norsulta?  no siellähän päämarkkina-aluekin taitaa olla...
 
Näyttää samalta kuin kaikki muutkin viimeaikoina esitellyt "uudet" volkkarit ja mitä näitä konsernimerkkejä nyt onkaan. Miksi kaikki pitää väkisin saman muotin läpi? Maski vaan erottaa eri merkit, malleja ei erota kuin koosta. Tuolla kommenteissa oli hyvin luonnehdittu, että näyttää vähän liikaa jouluruokaa ahmineelta A6:lta... Itse löydän tuosta enemmän sairaalloisesta ylipainosta kärsivää Passattia.
 
Aika tylsä muotoilu kyllä. Sisusta nyt on ihan ok mutta ulkoa ei säväytä.

Oli muuten aika veikeää kun oltiin tossa muutama kuukausi takaperin Espanjassa ja tuli siinä huvikseen ajeltua Sierra Nevadan laskettelukeskukselle. Oli aivan älytön määrä noita naamioituja autoja. Muun muassa parikin eri audia ja varmaan kymmenkunta muun merkkistä. Noita ajeli myös Granadan kaupungilla. En sitten tiedä mitä siellä testailivat kun ei siellä ainakaan lunta tuolloin ollut. Kuvia ei vaan tullut napsittua, noita q7:ja näytti olevan vanhan malliin kuoriin tungettuna kun olivat hieman erikoisen näköisiä. Kauheata vauhtia ne ainakin ajeli mutkiin vaikka mutkat taittui niin ettei eteen voinut nähdä
 
Jos vertaa tuota vaikka uuteen XC90:een niin pakko sanoa että Volvo näyttää ainakin kuvissa todella paljon paremmalta kuin tämä...
 
Minusta tämä Q7 näyttää juuri sopivasti Audilta, mutta silti todella paljon tuoreemmalta kuin nykyinen mörkö-Q7. Hienon näköinen, kyllä kelpaisi minulle.
 
Kun en ole möhköauton fanittaja, niin tämä näyttää siistiltä möhköautolta.
 
Ei mitään huippumuotoilua, mutta kelpaisi minulle ja on tyylikkäämpi kuin XC90.
 
Jännä että Audi on mennyt perässä samanlaisiin teräviin pokkauksiin kilven ympärillä mitä uusissa Skodissa on
 
Nyt on tullut linkin taakse lisää kuvia. Kyllähän se ainakin takaa on ihan onnistunut. Ensimmäinen huomio oli että epäonnistunut, mutta nyt kun olen katsellut niin näyttää paremmalta kyllä. Sisältä näyttää todella hienolta.
 
Siis minkä takia kaikissa uusissa Audeissa perän muotoilu on tätä samaa kuraa. Muuten hyvin fiksun näköinen uudistus edelliseen edestä ja etusivukulmasta, mutta katsokaa nyt tuota perää :D Sitten on lisäksi vielä nuo rumat kulmikkaat monimuotopakoputkenpäät, joita alkaa olla lähes kaikissa autossa nykyään. Ne kyllä rumentavat lähes auton kuin auton. Nythän on julkistettu myös uuden RS3:n kuvia ja ei ole onnistunut ulkoisesti sekään. Teknisesti varmasti maukas :p
 
^Olen pitkälti samaa mieltä. Etenkin noista pakoputkista. Minusta se muoti meni jo.
 
jni sanoi:
^Olen pitkälti samaa mieltä. Etenkin noista pakoputkista. Minusta se muoti meni jo.

Eikös se muoti tullut vasta äsken  :D Volvot siirtyneet siihen, nyt A6 Fl myös sellaisilla, ja mersun E-sarjassa ollut jo muutaman vuoden? Itse en tykkää siitä trendistä ollenkaan varsinkin kun siellä sisällä paistaa aina se mehupilli. Miksi ei voida tehdä ihan normaaleja pakoputkia vaan?
 
Sisältä on siistin näköinen, ulkoa mieleen tulee "soccer mom van". Jotenkin kumman matalan näköinen tuo maavara, enemmän minulle tulee mieleen joku Grand Voyager kuin esim X5 tms. Varsinkin jos miettii ilman noita 20 (?) tuumaisia vanteita. En myöskään pidä takaluukun muotoilusta, tuo koko takavalot sisältävä luukun muoto tuo mieleen Opel Insignia farkun, ei ole pudonnut nykyisen takapään muoto eikä kyllä tämän uudenkaan.

Samaa mieltä noista pakoputkista, nuo ovat surkean näköiset kun jokaisessa nykyautossa missä nuo ovat, näkee että tuo isompi osa on noin viiden sentin pätkä ja siitä näkee läpi maahan/alustaan. Sisällä on sitten joku onneton pilli. Tekisivät ne edes niin ettei tuota pilliä voi nähdä ainakaan valoissa seistessä ja katsellessa omasta autosta.
 
pokkus sanoi:
Ainakin kuvissa uusi Q7 on huima parannus nykyiseen verrattuna. Nykyinen kun on aivan liian "pyöristetty" jokaikisestä kulmasta.

Ainakin ennen faceliftiä ensimmäisen sukupolven Q7 oli kyllä muuten pyöristetty paitsi alaosastaan. Näytti kuin kori olisi valettu jollakin jääpala- tai kakkumuotilla ja nostettu pyörille:

YFK295A-1.jpg


1920px-2007-Audi-Q7.jpg