https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Minkälaisella autolla "kuumimmat" miehet naisten mielestä ajavat?

BarrelNut

Klassikkoainesta
Liittynyt
22.9.2015
No nyt se on tutkittu! Huom. farkut eivät edes mahtuneet listalle vaan ovat postiautonkin takana...

16729334_10207080120681232_6130865191664873467_n.jpg
 
BarrelNut sanoi:
No nyt se on tutkittu! Huom. farkut eivät edes mahtuneet listalle vaan ovat postiautonkin takana...

16729334_10207080120681232_6130865191664873467_n.jpg
Trumpin äänestäjät laittaneet tuonnekkin mielipiteensä...
 
Kateellisten panettelua....
 
Ei kait se "kuumuus" autosta riipu?
 
dingdongpingpong sanoi:
Kateellisten panettelua....
voi olla mutta tulos kertoo maasta paljon ja oman johtopäätöksen jokainen tehkön itse...

"pimpelipom" varmistanut tilanteen hankkimalla varmaan nämä kaikki + "sähkömopon" ... :)
 
Ihme ettei USA;laiset ole vastanneet että paloautossa on kuumimmat ;D
 
Kaapo sanoi:
"pimpelipom" varmistanut tilanteen hankkimalla varmaan nämä kaikki + "sähkömopon" ... :)

Pikup
Sport car
Sedan
Mini van

Toki tämmöisellä hottiksella pitää nämä olla...
 
Vaarivanhus sanoi:
Ei kait se "kuumuus" autosta riipu?
Autoja on ollut monenlaisia. Yksikään useista naisista joihin olen tutustunut ei ole kiinnostunut autoistani mutta ovat olleet yllättyneitä kuinka siistinä pidän asuntoni, ei ole vaikeuttanut lakanoiden väliin päätymistä  ;)
 
Mahtaako auto edes olla paras "kuumuuden" mittapuu? Amerikassakin mainetta niittänyt koomikko Ismo Leikola väitti, että muusikoilla käy paras flaksi.
 
Zaasa sanoi:
Autoja on ollut monenlaisia. Yksikään useista naisista joihin olen tutustunut ei ole kiinnostunut autoistani mutta ovat olleet yllättyneitä kuinka siistinä pidän asuntoni, ei ole vaikeuttanut lakanoiden väliin päätymistä  ;)

Jos ihan rehellinen olen, nykyinenkään emäntä ei tiedä autoistani kuin kaksi...eikä tartte enempää tietääkkään.

Tänään oli siivonnut asuntoni ja odotteli peiton alla lämpimänä kotiutumistani....
 
^^ mutta sä jäit kirjottelee foorumille "diipadaapaa"  ;D
 
Minä en ymmärrä kysymystä. Miten kaksi toisistaan täysin poikkeavaa asiaa voi korreloida keskenään? No, kaipa aina kaikesta sellaisen löytää..
 
Itsellä tulee mieleen että jos "kuumuutta" pitää viestittää autolla...On varmaan jokin pielessä : )
 
Sedan noinkin korkealla listalla [emoji47]
No jenkkilässä on muutenkin outoa porukkaa ...
 
-P- sanoi:
Sedan noinkin korkealla listalla [emoji47]
No jenkkilässä on muutenkin outoa porukkaa ...

Ei kai kukaan aja 5 ovisella autolla?
 
Toi lista on amerikkalaista hapatusta, ja tunnetusti maailman tyhmin kansa.

Suomessahan lista olisi ihan toisenlainen. Farmari diesel-astra olisi malkina top kympissä..
 
Keskiverto järjen juoksulla oleville naisille tuo on ollut yhdentekevää... Kuskista se on kiinni, ei autosta (tai moposta) - vaan siitä, minkälaisen "kyydin" antaa.  ;D
 
Siitä puhe mistä puute...