https://tummennuskalvot.fi/

Ford Ka+

Urlaub

Grand Legend
Liittynyt
6.1.2014
Uusi Ka+ on päässyt jotenkin yllättämään. Mikäs auto tämä oikein on? Luulen sen olevan jotain muuta kuin aito Ford, kuten edellinenkin Kaapo, joka oli oikesti Fiat 500:n velipuoli. Näyttää joltakin korealaiselta tai intialaiselta halpikselta.

Vaikuttaa melkoiselta harmaavarpuselta ja hintakin on pielessä. Hinnat alkaen 14.391 €, kun kaikinpuolin dynaamisemman Fiestan hinnat alkavat 14.642 €:sta. Kassa on hintaa liikaa 4 tonnia. Ei ole paljoa menestystä tällä reseptillä luvassa.

resize618xgbr001yyeelvepa(a)(a)h8e_1_0.png


Sori, jos joku näkee asian toisin.
 
Edellinen oli vielä pahempi, mutta tuossakin on hukattu alkuperäisen Ka:n idea ja Niemistä poikkeavuus. Minä en myöskään usko tuolla hinnalla suureen menestykseen.
 
Fordilla on aika paljon näitä pienen volyymin mallisarjoja Suomenkin valikoimassa. Melkoinen urakka pienemmille jälleenmyyjille, jos tarkoitus on pitää esittelyautot B-Maxista, Edgestä, Galaxysta, Transit/Tourneo Courierista, Transit/Tourneo Connectista jne. ja nyt vielä nämä kehitysmaamallit Ka+ ja Ecosport tuotiin Eurooppaan.

Pikkuluokassakin on riittävästi kiinnostavia ja persoonallisia malleja, jotka takaavat etteivät tällaiset persoonattomat autot menesty kuin hyvin alhaisella hinnalla ja sitä ei tässä tapauksessa ole luvassa. Unohtuu tyystin niin kuin edellisen sukupolven Twingo. Toki tässä Ka+:ssa on kohtalaisen hyvä vakiovarustelu, mutta toisaalta myös aneeminen moottori.
 
Näyttää kehittyville markkinoille suunnatulta tuotteelta jota yritetään myydä myös muualla, kovaan hintaan tietty.
 
MMV sanoi:
Edellinen oli vielä pahempi, mutta tuossakin on hukattu alkuperäisen Ka:n idea ja Niemistä poikkeavuus. Minä en myöskään usko tuolla hinnalla suureen menestykseen.

Niemestä en tiedä mitään, mutta I-kopan Ka oli innovatiivinen ja erittäinkin hyvä ajettava pikkuautoksi. Myös ulkonäkö oli positiivinen. II-koppa jäi harvinaiseksi ja eikös siinäkin ollut hinta suhteessa ominaisuuksiin liian kova.

Missähän tämä Ka+ valmistetaan? Tuskin Euroopassa.
 
MMV sanoi:
Offaria; Androidin ennakoiva tekstinsyöttö on niin syvältä ettei mitään rajaa.
Voi olla, mutta miksi siitä pitäisi kärsiä kun näppiksen ja sen asetukset voi vaihtaa mieleisekseen? Mun makuun SwiftKey pienellä asetusten viilaamisella on suht täydellisesti toimiva.

Ketjun aiheeseen ei muuta sanottavaa kuin toistella muiden kommentteja, ei näytä millään tavalla toimivalta tämä paketti.