https://tummennuskalvot.fi/

Toyota RAV4 2019

tuRboman

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Avataan tälle autolle uusi ketju, ettei hämmennetä nykyisen mallin topiccia enempää.

Jos nyt mallin vuoksi jotain kommentoin spyshoteista ja photoshop kuvista joita on nähty. Uskoisin, että kori peltiosiltaan on hyvin lähelle FT-AC konseptia. Ainakin mitä peitellyistä spyshoteista on nähty. Esim ikkunalinjat näyttäis olevan identtiset ja myös takakontti/luukku, mitat täsmäis. Pyöränkaaret on kulmikkaat ( herätti keskustelua täällä ), mutta tuskin konseptissa esiteltyjä, valtavia muovilevikkeitä nähdään ainakaan täällä meillä. US/CA markkinoilla nuo übermuovit tuntuu olevan kova sana.

Minun silmiin konseptin ikkunalinja sivulta näyttää miellyttävämmältä kuin nykymallissa, jossa on vahvasti viistottu ja taaksepäin kavennettu sivuikkunalinja. Epäkäytännöllinen, eikä minua miellyttävä. Mutta makuasioita nämä.
Jos tilat on nykyistä mallia vastaavat tai jopa isommat sekä voimalinja paranneltu versio nykyisestä, niin auto on hyvin kiinnostava. Potentiaalinen vaihtoehto tulevaisuudessa.

Nim Uti kertoi, että maaliskuun lopulla nähdään tuotantoversio. Toivottavasti!
 
Tätä uutta RAV4:sta odotan kyllä suurella mielenkiinnolla. Nykyinenkin hybridi on ollut kiinnostava, mutta on sen verran tuore (kohta kolme vuotta vanha) Avensis ajossa, että vaihto ei ole vielä ajankohtainen.

New Yorkissa tuo uusi kai julkistetaan tämän kuun loppupuolella. Mielenkiintoista!
 
Ei tule. Ei ainakaan ennakkotietojen perusteella. Onko hybridisysteemi sama kuin Camryssa, eli kokonaisteho n. 208 hv? Vai tuleeko Auriksen 180 hv 2- litrainen järjestelmä? Vai vielä jotakin muuta, kohta nähdään.
Uti
 
Saas nähdä missä vaiheessa uus malli tulee tänne kansandemokratiaan. Jos jo esitelty Auris III:nkin menee ensi vuoden alkuun, niin uusi Rav ei varmaan tule ainakaan aikaisemmin?

Jostain enklanninkielisestä linkistä luin että tuohon tulisi kaksi hybridivoimalinjaa: nykyisen Priuksen/C-HR:n 1,8-litrainen ja uusi 2,0-litrainen (180 hv) ja nykyistä 2,5-litraista ei mainita lainkaan. Itse kyllä katson tuolle korille uuden 180 heppaisen version olevan vasta riittävä. Ainoa plussa plugarissa itselleni olisi pienempi autoveron osuus, mutta muutoin passaa tämä perinteinen "itselataava".

Nyt sitten vaan odotellaan mitä sieltä New Yorkista paljastetaankaan.
 
Peeveli sanoi:
Saas nähdä missä vaiheessa uus malli tulee tänne kansandemokratiaan. Jos jo esitelty Auris III:nkin menee ensi vuoden alkuun, niin uusi Rav ei varmaan tule ainakaan aikaisemmin?

Jostain enklanninkielisestä linkistä luin että tuohon tulisi kaksi hybridivoimalinjaa: nykyisen Priuksen/C-HR:n 1,8-litrainen ja uusi 2,0-litrainen (180 hv) ja nykyistä 2,5-litraista ei mainita lainkaan. Itse kyllä katson tuolle korille uuden 180 heppaisen version olevan vasta riittävä. Ainoa plussa plugarissa itselleni olisi pienempi autoveron osuus, mutta muutoin passaa tämä perinteinen "itselataava".

Nyt sitten vaan odotellaan mitä sieltä New Yorkista paljastetaankaan.

Akuston hinta näppärästi kuolettaa pienemmän autoveron osuuden???
 
Joko tämä tiiseri on nähty?
https://www.motor1.com/news/235985/2019-toyota-rav4-teaser-photo/
Profiili on näin äkkiseltään minun silmiin hieno. Huomenna se sittenä nähdään. Mielenkiintoista, että esittely samana päivänä kuin Forester.
 
^

Turboman: mitä tuo tyhjä vastauksesi tarkoittaa? Onko siitä kenties jäänyt tulematta uutukaisen kuva tms?
 
Kuvia: https://www.netcarshow.com/toyota/2019-rav4/

Toyota-RAV4-2019-1280-04.jpg


Toyota-RAV4-2019-1280-11.jpg


Omasta mielestäni ei erityisen onnistunutta muotoilua, sisustakin voisi olla ihan hyvin jostain viisi vuotta vanhasta mallista.
 
Mulle taas toimii.. Varsinkin toi valkoinen "Truck" keulalla 8).. Ehkä seuraava vaihto kohdistuu tähän jos muut palaset kohdillaan.. Peukku Tojolle.
 
Kojelauta näyttää ihan hyvältä, kelpaa. Mm. vaihdekeppi kehittynyt nykyhybridistä ja näyttö hyvin näkökentässä. Ulkonäössä hieman tökkii näin äkkiseltään ainakin nuo kiiltävän mustat pyöränkaaret. Ilmaa melkoisesti etupyörän yläpuolella. Keulasta ei vielä oikein ota selvää, hyvä vai vähemmän hyvä? Massiivisempi ja kookkaamman näköinen vrt. nykyinen.
Uti
 
Aika massiivinen. Parempi kuin nykyinen, selvää sukunäköä Lexukseen. Noista "tableteista" kojelaudalla en pidä, muuten mikä ettei, jos tälläisesta tykkää. Jenkeissä takuuvarma myyntimenestys macho-ilmeellään.
 
Kiitos uudesta linkistä! Mielestäni hyvännäköinen, sellaista machomaisuutta terveellä tavalla ampumatta liikaa yli. Sisustus jotenkin Lexusmainen, tyylikäs vailla ylilennokkuutta. Keulakaan ei ole liikaa ylimuotoiltu vaikkapa uusien Hyundain cittarin tapaisesti. Jos tämä uutuus olisi Jeep tai muu jenkkimalli, sitä pidettäiisin laajalti komeana, mutta kun se on Toyota niin se ei voi olla komia. Korkeus vaikuttaisi alentuneen nykyisestä, mutta kuva voi siinä valehdella.

Tuosta yritän tulevaisuudessa vääntää taatusti kauppaa, jos hintataso säilyy järjellisissä sfääreissä.
 
Aikalailla samoilla linjoilla mitä Peevelikin tuossa kirjoittaa.

Minusta uudessa Ravistimessa on juurikin sellaista machoa olemusta mitä siltä kaivataankin. Myöskin sisusta on minusta ottanut terveen harppauksen eteenpäin.

Oikeinkin hieno auto ja ehdottomasti käyn katsomassa kun noita jälleenmyyjille joskus 2019 saapuu ajettavaksi.
 
Muutos ulko-ja sisätiloissa on valovuosi, joten nykymalli on armottoman askeettinen tuon rinnalla. Siksi aion kyllä vaikka kauravelliä määräajan syömällä vaihtaa nykyisen tuohon heti kun ennakkotilausmahdollisuus maassamme alkaa -mikäli nykyinen pelaa jatkossa edelleen ongelmitta. Okei, bemari-audi-volkkari-muotolinjan säilyvyys sukupolvesta toiseen olisi korimallivaihdoksen kohdalla varmasti taloudellisessa ja henkisessä mielessä parempi, mutta toisaalta täysuudistuminen ns. räjäyttää pölyt pois ja saa kevättä rintaan. :)