https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Golf (peli)

A

Antton

Vieras
Löytyykös täältä muita kyseisen lajin harrastajia?

Itse aloitin viime elokuussa, joten olen vielä täysin aloittelija, mutta kiinnostusta löytyy hyvinkin paljon. :) Ensi vuonna olisi tarkoitus käydä green card suorittamassa, josta ensimmäinen kysymyksenikin kumpuaa. Eli onko minun pakko käydä kurssilla vai olisiko mahdollista vain opetella säännöt ja käydä teoria- sekä lyöntikokeessa?

Viime kesänä tuli tosiaan opeteltua lyömään ja vähän vajaa 10 kierrosta käytyä pelaamassa ihan oikeilla kentillä. Tasoitus olisi jossain 30 nurkilla jos siis olisin tulokseni korttiin kirjannut.

Kaverit ovat opettaneet lyömään sekä perehdyttäneet minut sääntöihin, joten uskoisin selviäväni green cardin vaatimuksista. Näillä näkymin tulee varmaan pelioikeus vuokrattua Nurmijärveltä ensi kesänä.  :)

Lisäsin otsikkoon (peli), ettei sekaannu automalliin ;). - Quality -
 
Täällä myös golf palloa tulee lyötyä ( ja välillä hakattua). Green card kokeen voi suorittaa ilman kurssia. Tuolla "tasoituksella" en kyllä usko, että lyöntiosiossa tulisi ongelmia. Eriasia on sitten osuma tarkkuus kun on paineita :)

Golfissa kannattaa muista, että kyse ei ole pelkästään lyömisestä vaan myös pelin etiketistä. Enkä tarkoita tällä sitä, että kentällä pitäisi olla ruutu housut ja slipoveri, vaan että kaikkien kentällä pelaavien pelaajien pelaaminen sujuisi mahdollisimman jouhevasti ja ilman vaaratilanteita.
 
Tuohon etikettiin olenkin kiinnittänyt huomiota kaverien kanssa pelatessa, koska onhan se vähän noloa jos pelaa vieraan kanssa ja tietämättään "möhlii" kaverilta pelifiilikset.

Tässä lähipäivinä olisi tarkoitus mennä korkkaamaan talvikausi, mielenkiinnolla odotan osuuko parin kk tauon jälkeen enään edes palloon. :D