https://yliteippaus.fi/

Variogate koiraveräjä Volvo V60

Ei ole kokemusta enkä kyllä laittaisi omaan autoon tuollaista hökötystä. Itse luotin edellisessä V90 Volvossa alkuperäisiin häkkeihin ja tähän nykyiseen V60 on tulossa vain pitkittäinen väliseinä (tavaratilan jakaja) kunhan Volvo saa ensin kolaritestattua sen ja siten markkinoille.
 
Hei. Minulla on V90ssä ruotsalainen Artfex'in koiraverjä "hundgrind" ja sitten takapenkkien ja takatilan välissä Volvon oma metalli "kalteri". Tämä on toiminut hyvin kun saa pidettyä takaluukkua tarvittaessa auki. Kysellessäni Artfex'iltä sopiiko se V60een niin vastasivat ettei sovi ja ettei heillä ainakaan vielä ole sopivaa uuteen V60een. Joten pian olisi yksi ylimääräinen V90een sopiva "hundgrind" kahdella ovella ;) - sen lisäksi että on yksi V)=nen jolle pitäisi löytää uusi koti ;

Etsiessäni vaihtoehtoa huomasin kotimaisen valmistajan (kulkukoira.com) ja heielä näytti olevan samanlainen koiraveräjä johon sai halutessaan väliseinän vaikka minä en sellaista kaipaa. Joten ajattelin huhti/toukokuussa tulevaan V60een laittaa Volvon oman kalterin sinne takapenkin kohdalle ja sitten tämän Kulkukoiran veräjän kahdella luukulla. Se onvähän "sirompi" ratkaisu kun se Variogate ja kuitenkin helppo poistaa silloin kun on tarvetta matkalaukuille tms. kuljettamiseen. Volvon oma ratkaisu edellyttää väliseinää ja on ymmärtääkseni asennukseltaan vähän työläämpi tarvittaessa poistaa.
 
Volvon omat koiraveräjät vaativat tosiaan tuon väliseinän (tavaratilan jakajan). Onneksi meidän koirat ei tule kontista ulos ennen kun antaa luvan joten tähän V60:se en ota noita veräjän ovia enää. Minulla oli sovittu auton kauppaan mukaan koirakalteri (ohjaamon ja tavaratilan väliin) ja tuo tavaratilan jakaja jota siis en ole vielä saanut ja olenkin nyt huomannut että nuo meidän koirat on siellä kontissa niin sulassa sovussa etten taida laittaa sitä jakajaa koskaan paikalleen.