https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Yleistä keskustelua iPhone-puhelimista

juupeli

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
23.12.2013
Meillä on (tällä hetkellä) 260-sivuinen Mikä puhelin seuraavaksi? -säie. Siellä on hyvä pohtia ja puntaroida raadin kesken mikä olisi seuraava valinta. Joskus eri leirien (käyttöjärjestelmä, valmistaja, merkki jne.) väliset mieltymykset törmäävät toisiinsa ja viesteistä tulee hetkeksi tylsää luettavaa. Tunnustan olevani toisinaan hitaasti lämpenevää sorttia. Olen jo pitkään odotellut eikö kukaan avaa Applen puhelimille omaa ketjua. Ei kai se tämän vaikeampaa ole kuin mitä nyt teen  :rolleyes:

Oma iPhone historiani on lyhykäinen. Ensimmäinen ns. älypuhelimeni oli iPhone SE ja alkukesästä se päivittyi XRään. SEn parhaita puolia oli sen koko. Nyt uskoin pärjääväni hieman isomman kanssa jossa on parempi kamera. Ihan mahdottomia en halunnut puhelimesta maksaa, jep, kaikki on suhteellista mutta koin että XRssä olisi hinta/laatusuhde tarpeisiini kohdallaan. Edelleen tyytyväinen  :)

iOS13 päivityksen pikakorjaukset eivät ole haitanneet kun käytän puhelimestani loppujen lopuksi vain muutamia toimintoja. Tällöin useimmat "parannukset" ovat minulle turhia.
 
uuden ios 13.1 päivityksen johdosta mailin roskaposteja/roskakoria ei saa enää kerralla tyhjennettyä niin että valitsee kaikki. Tai sitten en vaan tajua missä se on?
 
Postilaatiko - roskakori, sitten oik. ylh. - muokkaa, sitten vas. ylhäältä - valitse kaikki. Mulla siis iOS13.1.2.
 

Liitteet

  • IMG_0444.png
    IMG_0444.png
    38,6 KB · Katsottu: 208
  • IMG_0445.png
    IMG_0445.png
    33,3 KB · Katsottu: 200
Automaattori sanoi:
Postilaatiko - roskakori, sitten oik. ylh. - muokkaa, sitten vas. ylhäältä - valitse kaikki. Mulla siis iOS13.1.2.

Mutta tuon "valitse kaikki" painamisen jälkeen vaihtoehto "poista" katoaa alhaalta... Jos kaikki valitsee käsin, se kyllä on näkyvissä.
 
Automaattori sanoi:
Postilaatiko - roskakori, sitten oik. ylh. - muokkaa, sitten vas. ylhäältä - valitse kaikki. Mulla siis iOS13.1.2.

Mulla on tossa kohtaa missä sulla poista niin arkistoi.. Laitoin 13.1.2 latautumaan katsotaan muuttuuko
 
Rodmani sanoi:
Mulla on tossa kohtaa missä sulla poista niin arkistoi.. Laitoin 13.1.2 latautumaan katsotaan muuttuuko

Ainakin 13.2:ssa on myös "arkistoi", jos valitsee kaikki. Paitsi jos ne valitsee yksitellen  :eek:
 
Automaattori sanoi:
Postilaatiko - roskakori, sitten oik. ylh. - muokkaa, sitten vas. ylhäältä - valitse kaikki. Mulla siis iOS13.1.2.

Jep, näin menee. Muokkaa - Valitse kaikki - Poista - Poista kaikki

On siellä myös siirrä ja tulee eri sähköpostien kansiot näkyviin, jolloin voi myös halutessaan arkistoida
 
Juu ei. Oisko tuossa sitten ahettu sitä, ettei vahingossa niin helposti poista kaikkea? Luoja tietää, se ei kerro.

En ollut ikinä tuollaista itse edes huomannut, kun roskapostiloora kyllä tyhjää itse itsensä kunhan vanhenee, mutta piti kokeilla...
 
Marko_K sanoi:
Juu ei. Oisko tuossa sitten ahettu sitä, ettei vahingossa niin helposti poista kaikkea? Luoja tietää, se ei kerro.

En ollut ikinä tuollaista itse edes huomannut, kun roskapostiloora kyllä tyhjää itse itsensä kunhan vanhenee, mutta piti kokeilla...

Kauankos siinä menee ennenkuin tyhjentää itsensä? Minä naputtelin reilun 300 viestiä käsin poistettavaksi äsken.
 
Marko_K sanoi:
Mutta tuon "valitse kaikki" painamisen jälkeen vaihtoehto "poista" katoaa alhaalta... Jos kaikki valitsee käsin, se kyllä on näkyvissä.

Mulla näkyy "poista" ja valittu "valitse kaikki" kohdasta.
 

Liitteet

  • IMG_0446.png
    IMG_0446.png
    36,3 KB · Katsottu: 189
Automaattori sanoi:
Mulla näkyy "poista" ja valittu "valitse kaikki" kohdasta.

Mitähän tämä nyt tarkoittaa.. Mulla vaihtuu heti poista arkistoi kun valitsee kaikki?
 
Tjaah. Tuo on jotenkin tilikohtaista.

Privameilissä (Gmail) mulla roskapostikansiossa valinta "valitse kaikki" johtaa "poista" vaihtoehdon vaihtumiseen "arkistoi" toimintoon. Mutta duunimeilin roskaposteissa "poista" toimii myös kaikkien valinnan kanssa.
 
Marko_K sanoi:
Tjaah. Tuo on jotenkin tilikohtaista.

Privameilissä (Gmail) mulla roskapostikansiossa valinta "valitse kaikki" johtaa "poista" vaihtoehdon vaihtumiseen "arkistoi" toimintoon. Mutta duunimeilin roskaposteissa "poista" toimii myös kaikkien valinnan kanssa.

Sen saa gmail asetuksista kun valitsee lisäasetukset ja siirrä hävitetyt viestit poistetut niin sitten mulla jäi se poista valinta kun valitsee kaikki.
 
Defaultina tosiaan. Tällä asetuksella korjaantui:

4188b66d56f360c5c1c8eb215e7a8cb9.jpg
 
Kolmas omppu menossa (SE) ja seuraava kiikarissa.
Korkeat hinnat vähän jarruttaa vaihtoa  ???

1 Android oli välissä mutta en lämmennyt käyttöjärjestelmälle.
Tuntui että samat perusjutut piti näppäillä parin ylimääräisen mutkan kautta.
Eikä se sopinut Maccien ja iPadien sekaan puhumattakaan AppleTV:stä.
 
Kiva ketju. Minulla kolmas iPhone menossa. Eka oli 5, sitten tuli 6plus ja nyt on 8plus. Vaimolla on 6Splus.

Iphoneen siirryin aikanaan vain yhdestä ainoasta syystä: Nokian alkuvaiheen Windows-phonen Bluetooth ei ollut Mersun Bluetoothin kanssa yhteensopiva. Vastaus tukikyselyyni oli, että ”emme vastaa kolmansien osapuolien sovelluksista”. Kokeiltiin kaverin iPhonella, joka toimi hyvin. Windowsphone meni elektroniikkajätteeseen. iPhone tuli tilalle, eikä sen jälkeen ole tullut tarvetta vaihtaa. Nyt vaihto Androidiin olisi hankalaakin, kun kaikki on iCloudissa ja taloudessa on myös iPadeja ja Apple-Tv.
 
13.1.2 päivityksen jälkeen parani iPhone7+ monet ohjelmat, mm kuvat joissa nyt videon muokkaaminen on fiksua ja saa myös äänet videolta pois.
Kalenterin tumma taustaväritys on miellyttävä silmälle ja ikänäölläkin näkee tekstit ilman laseja.

 
Eh? No uudestaan yrittämällä asennus onnistui.

Nyt on tumma teema ja face id tuntuu nopeammalta, mutta mobiiliverkon koje hukkasi kesken ulkoilun niin että vaati rebootin tokeentuakseen.


23912c86ec7adb5ac78e192285466e16.jpg
 
Aika moni appi halunnut päivityksen jälkeen pääsyn bluetoothiin...