https://tummennuskalvot.fi/

100000 punnerrusta. Kauanko menee?

ePa

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Koitetaas saada foorumilaisia aktivoitua liikunnan saralta. Miljoonan kilometrin ajaminen olisi ollut varmaan helpompaa, mutta koitetaan laittaa läskitummumaan ja lihaksistoon liikettä.

Lisää edelliseen lukuun itse tekemäsi punnerrukset. Voit lisätä summan päivittäin tai viikottain, mutta tuskin kukaan edes muistaa kuukauden aikana tekemiään kaikkia suorituksia, eli niitä ei hyväksytä.

Tyhjästä lähdetään, johon lisään aamulla tehdyn herätyksen.

0 + 15 = 15
 
Pitänee ilmeisesti tehdä taas 2000 punnerruksen viikko jossain välissä... ;P Aloitetaan kuitenkin pienesti. Nämä viime torstailta.

40+30=70
 
Hyvä topic!

Vaikka meillä on ~730 kirjoittelijaa foorumilla, oletetaan että heistä n. 120 on aktiivia ja osallistuu tähän. Silti se tarkoittaa n. 840 punnerrusta per nenä. Jos jaksaa tehdä 30 punnerrusta per päivä, niin  se olisi kuukausi. Välipäivät, ja vähemmän aktiivit mukaan niin kyllä hetki vierähtää.

Aloitetaas kotona punnertaminen siis!
 
RoccoScientist sanoi:
Pitänee ilmeisesti tehdä taas 2000 punnerruksen viikko jossain välissä... ;P Aloitetaan kuitenkin pienesti. Nämä viime torstailta.

40+30=70
Tää olikin hauska!

Paistinpannun kuumenemista odotellessa 2*15.

Eli 70+30=100
 
Piti ihan nyt töistä tullessa kokeilla että onnistuuko punnerrus ollenkaan enää kun koko syksy on laiskoteltu. Tein 29 jotta päästään tasalukuun taas :)

131+29 = 160

Edit: turBoman ehti väliin, ei päästy tasakymmeniin
korjaus siis:

146+29=175
 
Loistava aihe. Tämä onkin hieno motivaatio myös mulle kun kotona ei tuu tehtyy juuri mitään vaan kaikki jää tuohon mitä salilla tekee. Eli yritetään panostaa nyt tähän myös.

175+18=193
 
ai yhteensä.. katoin aluksi, että kuka saa 100k itse tehtyä. 50kpl päivässä vaatisi vaan 5,5v.  ;D
 
282 + 5 = 287

"Älkää tehkö niinkuin teen, vaan niinkuin sanon."

Joka äijä punnertaa nuo -V-:n lukemat ;).
 
Otsikon kysymykseen: 1 vuosi, kuusi kuukautta ja neljä päivää. Ai eikö, antakaa parempia veikkauksia.
 
JiiJii71 sanoi:
Otsikon kysymykseen: 1 vuosi, kuusi kuukautta ja neljä päivää. Ai eikö, antakaa parempia veikkauksia.
Jos jokainen 728:sta tekee tänään sen 138 niin sehän on siinä. Pidän huolen omasta osuudestani :).
 
394+40=434

Olen osuuteni hoitanut ;). Joku saa vielä lukea hyväkseen 12 kun meni sen verran yli (150-138=12) :)