https://tummennuskalvot.fi/

Yhteisprojekti: 10000 leuanvetoa, kauanko menee?

JPL

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
25.12.2013
Myötä- ja vastaotteella saa vetää leukoja. Kuntosalivalmentajan suosittelema perusliike  :).


Tämä on yhteisprojekti leuanvedolle ja tavoitteena tehdä 10000 leukaa yhdessä. Nostin alkuperäisen tavoitteen tuhannesta kymmeneen tuhanteen, jotta tässä olisi hiukan enemmän haastetta.
-pokkus
 
Joo leuanveto on hyvä liike. Pitäisi tuota harrastaa enemmänkin kun kotona tanko varaston oven karmien välissä on. Tässä lajissa olen kyllä huono, mutta aloitetaan, vastaote käytössä

7
 
Älkääs nyt! Tässä on sitten toinen kuntoiluhaaste johon ois pysty osallistumaan!! No, syksyllä uusiksi. Tuo tonnihan nyt menee parissa päivässä kun Pokkus huomaa mitä täällä hommataan...
 
Joo Pokkus pitää sulkea tästä pois. Muuten muille ei jää mitään :)

Joo kävin varastossa niin ohimennessä muutama :)
7+5=12
 
JPL sanoi:
Myötä- ja vastaotteella saa vetää leukoja. Kuntosalivalmentajan suosittelema perusliike  :).

Lasketaanko pikkurilli eteenpäin tehdyt?

Jos näin niin aamusta nostin 92 kg viisi kertaa ylös. 12 + 5 = 17 ?
 
Kokeilin, mutta ei mennyt yhtään. Aika jännä vaikka penkistä pystyy tekemään toistakymmentä kertaa 100 kg:llä. Pitääpä alkaa harjoittelemaan  :mad:
 
Juu penkissä on vähän eri lihakset koetuksella kuin leuanvedossa. Itse olen molemmissa huono :(
 
Jahas. Ensin pitäisi olla paikka, missä vetää.
Toisekseen hyonoakin huonompi tässä.
Taitaa jäädä.
Sitäpaitsi ensin pitäisi tiputtaa hous... ei vaan massaa.

 
JiiJii71 sanoi:
Leuanvetotangossa on kaksi tankoa "taaksepäin", joista voi nostaa itseään ylöspäin.
Hih! Kun laittaa kämmenet tai rystyset itseään päin, ennenkuin ryhtyy vetelee leukoja. Rystyset näkyvillä on raskaampaa, eli tällöin on maan vetovoimaa vastaan ponnistelemassa myötäotteella  ;D.
 
-P- sanoi:
Joo Pokkus pitää sulkea tästä pois. Muuten muille ei jää mitään :)

Pokkus vs. Muut - kumpi/kummat saa ensin tonnin täyteen  ;)

Eipä tule tähänkään suorituksia, kun sätkimistä tangossa roikkuen ei (varmaan) lasketa  :(
 
Viime selkätreenissä tuli juuri tehtyä 30 toistoa, mutta eihän sitä lasketa :D Vasemman käden kipeä kyynärtaive esti leuanvedon pitkäksi aikaa, mutta ehkä nyt pääsisi taas osallistumaan. Oma suorituskyky laski aika roimasti tuon kipeän käden takia. Kotona ei ole tankoa joten salille pitää jättää toistojen laskeminen.
 
JPL sanoi:
Hih! Kun laittaa kämmenet tai rystyset itseään päin, ennenkuin ryhtyy vetelee leukoja. Rystyset näkyvillä on raskaampaa, eli tällöin on maan vetovoimaa vastaan ponnistelemassa myötäotteella  ;D.

Miksei tota vasaraotettakin voisi hyväksyä.

Kyllä mä laittaisin tähänkin tavoitteeksi 10000 vähintään. Kymmenesosa punnerruksista kuitenkin.


Pitkään pitänyt vanhemmilta hakea leuanvetotanko. He ostivat meidän edellisen asunnon ja tanko on ollut vaatetankona. Jospa sitä sais aikaiseksi.. On aika paksua tavaraa, vähän raskaampaa käsille kuin normaali ohut tanko.
 
Tonnin raja on aika pieni tosiaan. 10000:ssa olisi jo vähän edes haastetta.
 
Elekee montaa haastetta laittako päällekkäin. Paikat jo prakaa tuon edellisen haasteen kanssa. Tottakai osallistun mutta ensin tuo toinen ja sitten tämä.
 
Tämä on kyllä selkä/tissipäivän ankein liike ja sattuneesta syystä leukoja vedetäänkin viimeisenä. Jostain syystä roikkuminen ei oo mua varten, mutta onneks lisäpainoilla sekin jää vähemmälle. Ennen tähän vois osallistua ku tuohon punnerrukseen jota ei tule harrastettua yhtään. Kuten voi päätellä, niin ei hirveästi nämä "omapaino"-liikkeet nappaa  :rolleyes:
 
Ale sanoi:
Miksei tota vasaraotettakin voisi hyväksyä.

Kyllä mä laittaisin tähänkin tavoitteeksi 10000 vähintään. Kymmenesosa punnerruksista kuitenkin.

Ok, jos sovitaan, että "vasaraote" hyväksytään niin iltapäivästä pyykkiä ripustellessa 17 + 5 = 22.

Onhan tuossa vielä kymppitonniin matkaa.

E: vai pitäisikö laskea nostettuja kiloja? ;D
 
Munkin mielestä tuo leuanveto on aika ikävä liike vaikka onkin tehokas omapainotreeni. Inhoan tuota eniten salilla jalkakyykyn jälkeen joka vasta vastenmielinen onkin :) . Siksi ei kumpaakaan juuri tule harrastettua.
Mutta saunan jälkeen 5 lisää

22+5=27
 
JPL sanoi:
Myötä- ja vastaotteella saa vetää leukoja. Kuntosalivalmentajan suosittelema perusliike  :).

Sopiiko aloittajalle, että vaihdetaan määräksi 10 000?
 
JiiJii71 sanoi:
E: vai pitäisikö laskea nostettuja kiloja? ;D

Eihän punnerruksissakaan kiloja lasketa ;)

-P- sanoi:
Munkin mielestä tuo leuanveto on aika ikävä liike vaikka onkin tehokas omapainotreeni. Inhoan tuota eniten salilla jalkakyykyn jälkeen joka vasta vastenmielinen onkin :)

Et ilmeisesti tee maastavetoa ollenkaan? ;)
 
Hyväksytäänkö yhdellä kädellä vedetyt? :rolleyes:

Äsken kokeilin vieläkö menee yhdellä kädellä, ja juuri sain yhden ponnisteltua. Muuten ei pystykään leukoja veteleen, koska toinen käsi on vielä niin arka parin vuoden takaisen tapaturman johdosta. Eli ei pysty muuten osallistumaan.
 
Tämä(kään) ei ole minun laji, onneksi ei oo tankoa niin ei voi rimpuilla..

Koska tulis 1000 kaljaa, kauanko menee..