Plugarihybridi on kokonaispäästöiltään hyvä vaihtoehto. Lisäksi täyssähköauton ongelmana tulee vielä pitkään olemaan Suomen olosuhteissa lyhyt toimintasäde talvikelissä ja latausasemien vähyys. Itsekin joudun melko usein tekemään päivisin 300-500 km:n työkeikkoja ja siellä - usein keskellä korpea - olevissa kohteissa ei ole latausmahdollisuutta. Menisi takkuiseksi, jos työpäivän reitin joutuisi suunnittelemaan latauspisteiden ehdoilla, kun talvikelissä auto pitäisi reissun aikana ladata vähintään kerran. Täyssähköauto kelpaa sitten, kun latauspisteverkko on yhtä tiheä kuin nykyinen huoltoasemaverkko, lataus kestää saman kuin tankkaus ja rangea tulee siinä (myös talvikelissä) saman verran kuin bensa-autolla. Range-ahdistuksesta ei meikäläinen hevillä pääsisi eroon, kun on tottunut siihen, että aamulla täydellä tankilla liikkeelle lähdettäessä ei päivän aikana tarvitse bensamäärästä huolehtia vaan reitti suunnitellaan töiden ehdoilla. Talvikelissä kun polttomoottorin huono hyötysuhde kääntyy eduksi ja hukkalämmöllä lämmitetään sisätiloja toimintasäteen siitä kärsimättä. Sähköauton lyhyt toimintasäde talvikelissä ei tietysti ole suurelle osalle ongelma mutta on paljon sellaisia pidempiä reissuja ajavia, joiden elämä menisin aika hankalaksi täyssähkiksen kanssa nykytekniikalla.