https://tummennuskalvot.fi/

Battlefield 4 (multiplatform)

P

pokkus

Vieras
Täällä voi keskustella uudesta Battlefield 4 pelistä ja kaikesta siihen liittyvästä. Pidetään topicci avoinna kaikille pelialustoille eli ei väliä pelaatko peliä PC:llä vai jollain tämän hetken konsoleista.

Itse tosiaan ennakkovarasin pelin PS4-version eli pääsin pelaamaan sitä heti uuden konsolin julkistuksen aikaan. Nyt on mittarissa takana jo reilu 50 tuntia pelaamista ja vasta nyt alkaa pääsemään hiukan kärryille kartoista. Kartat kun ovat niin jumalattoman suuria verrattuna aiempaan peliin, että opettelussa menee hiukan aikaa :) Bugeistaan huolimatta aivan ehdoton pelivalinta tämäntyylisten moninpelien ystäville!

Tuolta voi käydä katsastamassa omat statsit:
http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Poke--82/stats/367761318/ps4/

Ja lisätkäähän mut ihmeessä kaverilistaan, jos peliä pelaatte. Mun tunnun on Poke--82 ja lisätkää pyyntöön, että olette täältä foorumilta, niin en ihmettele kuka kyselee :)
 
BF 4 löytyy itselläkin PS4 versiona , mutta eipä ole vielä oikeen kerinny paneutumaan tähän,
jos tuli alkuperäisversiota 1942 (vai mikäs olikaan ) jonkin verran pelattua PC sekä PS3 .
Sen vaikeus aste oli kohtuullinen harvakseltaankin pelaavalle.
Kai tuonne BF4 maailmaankin pitää keritä jossain vaiheessa , komea näköinen ainakin PS4:lla
 
Täältä löytyy myös BF4:nen ja alustana PS4, tämä oli jo ennakkoon tilattu itselle uudelle koneelle. Ylivoimasesti tällä hetkellä ykköspeli itsellä, joku 40-50 tuntia on tullut noin pelattua ja nuo mapit ovat upeita. Peli on kyllä aika hyvin parantanut tuosta edellisestä BF3:sesta vaikka sekin oli vanhan alustan ykkös nettipeli.
Onkos poijat hommanneet jo premium jäsenyyden? Itse tuli tuo hommattua kun kaikki lisäosat tuntuu olevan pakkohankintoja omalla kohdalla  ;D.
Koska laitetaan Pokkus ja Jappof squadi pystyyn?
 
pokkus sanoi:
Nyt olis pelit menossa :)
Oltiin elokuvista tuohon aikaan tulossa kotiin päin, no toinen kerta.
Monesti iltasella vain kunnolla nettipelille aikaa kun poitsu menee nukkumaan.
 
Nikob, oli aika sekavaa menoa äskettäin :D Mulla meni hetken aikaa edes tajuta että olit pelissä mukana :) Eka kerta kun noita pelimuotoja pelasin ja HC:ta. Muutenkin oon aika hukassa vielä miten noi partyt ja joinimiset toimii...
 
Itsekin tullut noita pelimuotoja pelattua aika vähän, conquestia melkein aina. Hc:tä taisin ensimmäisen kerran pelata  :D.
Lähdin menee siinä kesken kaiken kun poitsu heräs ja kun tulin takas niin servu täys, liityin sitten konsolifinniläisten partyyn.
 
Tupla Xp viikonloppu muuten menossa, aika hyvin pisteitä nyt kertyy.
Päivällä vähän pelailin kun poika oli päikkäreillä, mutta aikalailla lagitti peli.
Lagituksen kun saisi korjattua tuosta pois niin maistuisi vielläkin paremmin, välillä ei lagita ollenkaan mutta useammin lagia puskee. Rushia vedettiin kaverin kanssa yksi ilta niin ei lagitellut, ehkä tuo 64 pelaajan conquest on tuolle herkin  :rolleyes:.
 
Joo itsekin taisin eilen vetää yhden kentän ja kokonaispisteet taisi olla reilusti yli 50000 :) Kaatuilut on hävinneet itsellä ihan kokonaan eli päivitysten jälkeen peli pysyy pystyssä, mutta lagia on edelleen. Eilen jouduin lopettamaan yhden rundin kesken, koska peli oli pelikelvoton lagin takia. Itse olen huomannut, että Lancang Dam on kaikista lagisin kenttä. En tiedä mistä johtuu...
 
Tunnin päästä muuten voisi päästä taas ottaa hiukan erää, kun on pojan päikkärit :D
 
pokkus sanoi:
Tunnin päästä muuten voisi päästä taas ottaa hiukan erää, kun on pojan päikkärit :D
itsekin voisin ehkä päästä kun poika menee noin tunnin päästä yö unille  ;D.
 
Onko taas yllätys ettei toimi... Peliin ei pääse joinaamaan vaan jumittuu siihen lataukseen jossa oikeassa yläkulmassa vilkkuu se kursori...
 
Japoff sanoi:
ite olis siel vajaa tunti sitten , toimis hyvin ,,,

Taisit pyytä mua kaveriksikin Pleikalla? Jos olit sama kaveri, niin hyväksyin jo pyynnön :)
 
On kyllä liian koukuttava peli ja vielä tuo tupla xp viikonloppu :D taas meni yön pikkutunneille pelaaminen...
 
pokkus sanoi:
On kyllä liian koukuttava peli ja vielä tuo tupla xp viikonloppu :D taas meni yön pikkutunneille pelaaminen...
On kyllä, itse en kauaakaan kerennyt pelaileen eilen mutta pääsin puolentoista tunnin päästä takaisin ja niinhän täälläkin taas ilta venähti Bäfän parissa  :D.
China Risingissä muuten peli ei lagittanut yhtään eilen, mutta vakio mapeissa jonkin verran lagia.
 
Tuu pelaileen Pokkus tunnin päästä, aloitellaan pelit kaverin kanssa silloin.
 
Onkos ketää pleikka kolmosella BF4:sta pelailevia?
Itse tullu tahkottua rapiat 65 tuntia 1.28K/D:lla :)
Jos squadi pelaaminen kiinnostaa, niin viestiä voi laittaa tänne ja kaveripyyntöjä pleikkarille. Pelaan Erasmu1981 tunnarilla. Pelailen yleensä pe-la iltaisin/yöllä, kun tuo perhe-elämä vie suuren osan vapaa-ajasta, lisäksi en ko. syystä voi käyttää mikkiä pelatessa.
Jos joskus PS4:n hankkisi...
 
Oli tämä ps4:lle, mutta myin pois. Yksinpelin tallennukset katosivat niin meni hermo :)

Moninpeliä ei tullut paljoa pelattuakaan, ei oikein napannu.
 
Koskahan tämä Second Assault DLC saapuu PS4 pelaajille, Xonellaiset ovat tuon jo joulukuussa saaneet.

Vanhoja mappeja kierrätetään BF3:sesta tähän, mutta luulen että noita on uudistettu sen verran että maittaa hienosti. Ainakin mapit tuhoutuvat enemmän kuin BF3:sessa.
Obliterationia pelailin tuossa eilen jonkin verran, tuokin maistui aika hyvin.
Todella nopea tempoista ja hieman sekavampaa kuin conquest, mutta mukavaa vaihtelua ja lagailua ei ollut yhtään tuossa pelimuodossa. Viikonlopun aikana ei ole ollut ihan kauheasti lagia muutenkaan pelissä vaikka tupla Xp viikonloppu menossa, päivitys varmaan hieman auttanut.
 
nikob sanoi:
Koskahan tämä Second Assault DLC saapuu PS4 pelaajille, Xonellaiset ovat tuon jo joulukuussa saaneet.

Itse odotan tuota mappipakettia innolla, koska Kiina-paketin mapit on ihan täyttä kuraa lukuunottamatta infantry-kenttää (Guilin Peaks). Nuo Kiina-mapit bugailee todella paljon esim. tankki ei pysty ajamaan pienen vaivaiskoivun läpi, ajoneuvot "pomppii" tasaisilla alustoilla, ukot jumittelee näkymättömiin esteisiin ja ei pysty hyppimään pientenkään esteiden yli.

Kokonaisuudessaan BF4 on mennyt parempaan päin päivitysten myötä. Kertaakaan ei ole peli kaatunut pitkään aikaan ja todella harvoin menettää kokonaan yhteyden serveriin. Lagisuutta edelleen ilmenee osissa mappeja aivan törkeästi, joka toki ärsyttää. Nyt uusimpina bugeina on se, että omassa kill-camissa vastustajalla on health nollissa, mutta niin se vastustaja hyppii edelleen elävänä. Samoin seinän taakse kuolemiset ovat todella yleisiä. Lisäksi aivan liian usein saa viholliseen tyhjentää 2/3 osaa lippaasta keskelle kroppaa ja sitten samassa tilanteessa itse saa muutaman osuman ja kuolee :-\
 
Sama juttu Kiina paketti ei oikein napannut, mapit ovat todella tylsiä.
Taas orginaali mapit ovat todella yksityiskohtaisia ja hienoja. Rushissa nuo Kiina paketit toimii vähän paremmin kuin conquestissa ja sopivat muutenkin siihen paremmin.