https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Gran Turismo Finlandese - Klassikko-Alfalla Suomesta Italiaan

Finlandese

Uudenkarhea
Liittynyt
29.11.2021
Parin kesän takaisen Suomi-Italia roadtripin ja vähän muukin pohjalta tekemäni filmi.
Mukana vauhtia ja vaarallisia tilanteita, lapsuuden haaveita ja ripaus keski-iän kriisiä! :)
 
Upea pätkä ja mielestäni sinulla on suorastaan erinomainen ääni tämän tyyppiseen ... voisiko sanoa "kerrontaan".
 
Upea video ja mahtava auto matkakumppanina.
Kiitos, että jaot linkin videoon.
 
Hieno reissu ja hyvästä videosta pääsee näin sivullisena tunnelmaan käsiksi, varmaankin vain hitusen mutta kuitenkin. :)
 
Olipa rautainen pätkä. Toivottavasti YLEllä tajuavat ostaa esitysoikeudet tähän.
 
Kiitokset positiivisesta palautteesta. Reissulla sattui ja tapahtui paljon ja kaikki huiput ja laskut eivät päätyneet kameran muistikortille. Suunnitteilla on jo suurempi projekti/reissu...
 
Huomasin vasta nyt, että teillä on "profiiliin allekirjoituksessa" melko vakuuttava ajoneuvokattaus.
Olisiko näistä jotain kerrottavaa tai mahdollisesti näytettävää?  :)

 
+1 - toiset laittaa autorahat kiinni autoihin joiden arvot nousee ja toiset perusliisareihin joilla ajaminen maksaa maltaita ja fiilikset nolla  8)
 
Jubilee sanoi:
Huomasin vasta nyt, että teillä on "profiiliin allekirjoituksessa" melko vakuuttava ajoneuvokattaus.
Olisiko näistä jotain kerrottavaa tai mahdollisesti näytettävää?  :)

Kiitos. Autokattaukseni on osoitus jonkin sortin hulluudesta. Esson baarin asiantuntijoille varmaan kauhukattaus... :-D Youtube-kanavallani on video Maseratista ja pieni klippi Alfa-projektista. Jagesta en ole vielä ehtinyt tähdä videota ja Esprit-video on työn alla.


Ääninäyte Busso-Spideristä löytyy instan puolelta: https://www.instagram.com/p/CUkhAeNIE-8/
 
Olkoot esson baarissa mitä mieltä tahansa, mutta minä ainakin arvostan. Hatun nosto teille kaikille, jotka näkevät aikaa ja vaivaa vanhojen autojen parissa.

Ja erityispisteet siitä, että tarjoaa iloa näistä muillekin kuvien, videoiden sekä tarinoiden muodossa.
 
Kiitos mukavasta tarinasta ja hyvin tehdystä videosta! Meinasin vähän vilaista ja katsoin heti koko pätkän  :D

Kyllä alppiteillä ajaminen on yhtä juhlaa, kun auto on sopiva ja minulle kelpaisi vähän uudempikin pikkusportti.  Yllättävän pienille teille teidän navi vei. Itse en ole törmännyt Italiassakaan samaan ongelmaan, mutta yleensä matka on ollutkin johonkin hiihtokeskukseen. Niihin on varmaan enemmän liikennettä ja paremmat tiet. Tosin välillä on tehty mutkaa "paremman" tien kautta :) Esim. Garda-järveltä piti ajaa St. Moritziin Passo del Berninan kautta  :rolleyes:
 
Vesil sanoi:
Kiitos mukavasta tarinasta ja hyvin tehdystä videosta! Meinasin vähän vilaista ja katsoin heti koko pätkän  :D

Kyllä alppiteillä ajaminen on yhtä juhlaa, kun auto on sopiva ja minulle kelpaisi vähän uudempikin pikkusportti.  Yllättävän pienille teille teidän navi vei. Itse en ole törmännyt Italiassakaan samaan ongelmaan, mutta yleensä matka on ollutkin johonkin hiihtokeskukseen. Niihin on varmaan enemmän liikennettä ja paremmat tiet. Tosin välillä on tehty mutkaa "paremman" tien kautta :) Esim. Garda-järveltä piti ajaa St. Moritziin Passo del Berninan kautta  :rolleyes:

Juu,, navigaattoria piti vähän maanitella, kun matkaseura halusi maisemareittiä autostradan sijaan. No, sitä kyllä saatiin.. :-D
 
Isot kiitokset hienosta tarinasta ja videosta. Itselleni joka saa enemmän irti näistä vanhoista autoista, kuin uusista, oli todella mukavaa katsottavaa-ja kuunneltavaa.