https://tummennuskalvot.fi/

Subaru Outback 6th gen (2021->)

eequupower1

Sisäänajettu
Liittynyt
28.12.2020
Loin uuden aiheen.
Onko foorumissa ketään, jolla olisi tuo uusi Outback jo käytössä?
Itse olen tilannut, vaikka en ole päässyt kokeilemaan, nähnytkin vain sivumennen.
Elokuussa pitäisi tuleman, toivottavasti heti alussa.
Hyvä tilanne, työpäiviä jäljellä 6, loma alkaa 12.7. eikä se koskaan lopu, muuttaa vain luonnettaan. 8)
Ja kaiken kukkuraksi uusi Outback tulossa.  :D
 
Nyt on pelimerkit loistavalle meiningille koossa [emoji7]

Eipä ole tätä uutukaista pihassa. Paljon on luettu ja ihasteltu! Taatusti on hieno paketti jälleen Subarulla tarjolla. En epäile ettetkö tule tykästymään. Sellanen 37.2°C kuumetta ilmassa [emoji1787] Onneksi nyt on talous järjestelty omasta toimesta siihen malliin,  että turha edes haaveilla. Muussa tapauksessa ois jopa Foresterin vaihtoa voitu harkita! Outback on ihan päälikkö auto [emoji123][emoji123][emoji123]
 
Tänään tais näkyä Rovaniemellä autoliikkeen pihalla tämä. En uskaltanut lähestyä  :p
 
Just eilen kattelin noita, että paljonko pitäis pätäkkää laittaa, että sais tommosen loppuelämän autoksi. Semmonen 44 tonnia olisi tarvittu. Joutuu vielä loppuelämä odottamaan, n. 15 vuotta vanhaan käytettyyn olis varaa. Muutenhan tämä ruksii jotakuinkin kaikki ruudut, joita meikäläinen autoltaan tarvitsisi. Eihän tuo suuresti ole muuttunut vuosien varrella, samantyylinen möhkö ollut jo parikymmentä vuotta ja moottorien puolestakin laskettelee ihan omia polkujaan. Ilman nelivetoa tämmöinen olisi vain outo kummastus menneisyydestä, mukaanlukien tämä uusin malli.
 
Minä haaskasin rahaa hätäisessä autonvaihdossa, harmittaakin tuo haksahdus.
Mutta, tehty mikä tehty, asia korjaantuu kun alla on uusi Outback, silloin harmit unohtuu.
 
Kyllähän tämä uusi malli on ainakin minun silmään huomattavasti hienomman ja arvokkaamman näköinen kuin edellinen malli. On pitänyt käydä tätä koeajamassakin, mutta saattais tulla liian korkea vaihtokuume, niin parempi odotella. Myyjän mukaan näissäkin on tehtaalla komponenttien saannin kanssa vaikeuksia, joten toimitusajat venyy jos ei ruotsin puolelta satu löytymään sopivaa malli/värivaihtoehtoa.
 
partsi sanoi:
joten toimitusajat venyy jos ei ruotsin puolelta satu löytymään sopivaa malli/värivaihtoehtoa.
Ymmärsin niin, että minunkin auton saantia jouduttaa tuo, sieltä Ruotsin puolelta löytyi juurikin haluamani väri sisustuksen kera.
 
Täällä Subaru-tallissa on tosi hiljaista, tekee mieli kiljaista.
Tuntee kuuluvansa vähemmistöön, kun on ottanut merkikseen Subarun.

Toisaalta on hienoakin ajaa harvinaisemmalla merkillä. Erityisesti kun on huomannut sen, kuinka hyvin se palvelee sitä tarkoitusta, johon auto on minun mielestä alun perin suunniteltu.
Kirjoittelen tässä lähinnä siksi, että jotain elämää tässäkin tallissa olisi. Kesä on kuuma ja maanantaina alkaa loma, eikä se keskeydy koskaan. Eli olen 100-varmasti vapaalla kun saan mennä noutamaan uutta Subarua kotitalliin. Ja on ihan erilaista ottaa käyttöön uusi auto kesällä lämpimän ja valoisan aikana kuin edellisen auton tapauksessa, jolloin se tapahtui tammikuun pakkasissa ja pimeydessä.

Että oikeastaan ainoa joka korpeaa, on korona. Olisi ollut kiva mennä terassille ottamaan pari kylmää viimeisen työpäivän päätteeksi.

Toivotan kaikille hyvää kesän  jatkoa  :)
 
Loistava valinta se on [emoji6] Kiva vaan kun ei ole kaikilla [emoji23][emoji23][emoji23]

Subaru kuskiksi kun "leimautuu" niin sitä saa kantaa vaikkei haluaisikaan. Vastikään  olin paikallisen skodakauppiaan pihalla Enyaqia katselemassa, Pyörällä, vierestä lipui auto ja ikkunasta mies huikkasi "Tule pois, ei sielä Subaruja myydä!"
Tytön urkkavalmentaja! Ei olla koskaan autoista juteltu. Mutta näin se menee. Leima on otsassa. Onneksi on Forester [emoji39]

Kovasti tässä odotellaan kokemusperäisiä kommentteja uudesta Outbackistä...
 
Minulle sopii leimautuminen, kun se tarkoittaa jotain hyvää  :)

Kirjoittelen mieluusti kommentteja kun kokemusta karttuu.
 
Huomenna on tilaisuus käydä kokeilemassa millainen auto tuli tilatuksi. Ei ihan sama versio, mutta kuitenkin uusi Outback.
 
No niin, olikin elämäni toinen koeajo, jonka jälkeen ei tarvinnut välirahoista keskustella, ensimmäinen oli se, jolloin ostin sen elämäni ensimmäisen auton.

Outback vaikutti siltä, mitä siltä  odotin, olenhan lukenut siitä ja katsonut Youtubesta esittelyvideoita.
Ja olihan minulla uusi Outback reilu 3 vuotta, josta päättelin mennyn parempaan suuntaan.

Ja ei tämä uusi Outback yhtään huonommalta tuntunut kuin edellinen autoni, kalliimpi saksalainen premium-merkki. Totesin, että samanlainen pehmeä tömähdys kuului kun ajoi hidastetöyssyjen yli. Edellinen oli hiljaisempi niin kauan kuin akuissa sähköä riitti, mutta kyllä siinäkin bensamoottorin ääni kuului sisälle. Koeajoni oli melko lyhyt, ei mitään monipuolista testausta, puhumattakaan että olisin asetuksiin perehtynyt. Ratti ja penkki oikeisiin kohtiin ja menoksi.

Täysin selvää on, että olen oikean auton tilannut. Kaikesta sähkö-hybridi vallankumouksesta huolimatta.

 
Aivan mahtavaa!!! Luulisin tietäväni tuon fiiliksen. Jos Subaru miellyttää, niin Outback toimii silloin varmana soveliaana pakettina. Ethän kuvia sattunut napsimaan?
 
[emoji106] Laita sitten tuonne talliin näytille. Tuskin liiaksi asti tätä vimppasukupolven outbackiä tänne foorumille eksyy. Joten kiva jos ees se yksi!!
 
Harvoin odottavan aika on näin pitkä, vaikka eihän siitä ole kuin tasan 3 kk kun päätin ja tilasin. Toivottavasti se odotus palkitaan elokuussa eikä päivääkään syyskuun puolella.
 
Tuulilasin heinäkuun numerossa oli uusi Outback koeajossa ja aika mukavaa suitsutusta valtavirrasta poikkeavilla ratkaisuilla ja ominaisuuksilla sai koeajajilta.
 
partsi sanoi:
Tuulilasin heinäkuun numerossa oli uusi Outback koeajossa ja aika mukavaa suitsutusta valtavirrasta poikkeavilla ratkaisuilla ja ominaisuuksilla sai koeajajilta.

Onkohan se jo liian hyvä, suhtaudun aina epäilevästi ylistyksiin :)
No, eiköhän se Outback uus ole täskuus minullakin.
 
Lähellä on jo, myyjäliikkeen korjaamohallissa vetokoukkua asennetaan.
Huomenna ehkä luovutus. Jämäkkänä täytyy olla että en mene katsomaan. ;D
 
Täälläkin jännätään sinun puolestasi. Perustathan heti tallin tälle uutukaiselle.