https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

My BMW ohjelma / ongelmia

EsaPJ

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
7.3.2014
Toimiiko käyttäjillä viimeisin androidversio My BMW app:sta?

Itse latasin päivityksen puhelimeeni, kun sellainen ilmoitettiin olevan tarjolla.
Päivityksen jälkeen ohjelma ei suostu avautumaan ollenkaan.
Poistin asennuksen ja asensin uudestaan ja sama tilanne.
Päivityksen jälkeiseksi versioksi ilmoittaa kai, 1.3.2 jos muistan oikein, kun jossakin tuli tuo versionumero vastaan.

Mitähän tuolle voi tehdä?
 
Sammutin puhelimen ja kokeeksi asensin tuon "app:n" tähän tabletilleni, jossa sitä ei ole aiemmin ollutkaan, eikä suostu avautumaan tässäkään.

Voisikohan tuossa päivityksessä olla joku bugi?

Mistä voisi ladata sen vanhemman version?
 
Ei ole bugi, tuo on sama versionumero kuin iPhoneenkin ja mulla pyysi ensin auton Vin-koodia, puhelimen käynnistyksellä palautu normaaliksi, piti kyllä kirjautua sisään, muttaa se meni kasvojentunnistuksella läpi.

Elikkäs, sun pitäis kirjautua uudestaan sinne tilillesi, en vaan osaa kertoa miten se Androidissa tapahtuu, onko salasanat siellä muistissa?
 
Asensin sen nyt uudeleen ja sammutin sen jälkeen puhelimen.
Mutta käyttäytyy aivan samoin kuin heti sen päivityksen jälkeen.

Kun klikkaa ohjelman auki, niin hetkeksi tulee valkoinen ruutu joka sammuu parin sekunnin kuluttua ja samoin koko ohjelma.
Jossakin vaiheessa tuli androidin tiedotekin, että "ohjelma sammunut usein, haluatko jättää viesti" tai jotain sen suuntaista.
Eli tuo ohjelma ei aukea sen vertaa, että pääsisi mitenkään kirjautumaan sinne tilille?
 
Minulla tuo 1.3.2 toimii nyt ihan ok. Pari kertaa piti kirjautua uudelleen mutta nyt menee sormenjäljellä sisään.

Oletko koittanut pakottaa lopetuksen, tyhjentää välimuistin ja tallennustilan?
 
-ruoska- sanoi:
Oletko koittanut pakottaa lopetuksen, tyhjentää välimuistin ja tallennustilan?
Nyt on kaikki nuokin kokeiltu ja sama juttu, ohjelma sammuu ja tulee tuo androidin ikkuna, jossa on tuo palautteen anto mahdollisuus ymv...
Yritin antaa tuolle ohjelmalle kaikki mahdolliset oikeudetkin, mutta ei silläkään ollut mitään vaikutusta.
 
Tuli viellä mieleeni, että voisiko tuossa päivityksessä tulla tarvis uudemmalle puhelimen ohjelmaversiolle?
Tarkoitan, että vanhempi versio toimi vanhemmassa androidversiossa, mutta tämä uudempi päivitys ei?
Oma puhelimeni on jo iäkkäämpi Samsungin Galaxy J5.
 
Jatkanpa vielä näitä höpinöitäni.  :)

Kyllä tuossa täytyy olla joku, puhelimen (ohjelmaversion?) ja tuon My BMW app:n välinen ristiriita tai joku muu kiva.
Kokeilin asentaa tuon app:n rouvapuolison iPad:n ja meni siihen aivan heittämällä. Toimii samalla tavoin, kuin omassa puhelimessani toimi ennen tuota onnetonta päivitystä.

No, nyt kun toimii yhteys tästä kotoa autoon, niin on aikaa selvitellä mikä tuossa omassa luurissa mättää.
Tiedä vaikka saisi sittenkin sen uuden puhelimen...  :p
 
Pekka T sanoi:
Jos ostaisit uuden puhelimen samanaikaisesti aina autonvaihdon kanssa, niin sinulla olisi uusinta puhelintekniikkaa aina hyppysissä.  ;)
Niin no joo, onhan se ehkä noinkin.  :p
Nämä nyky puhelimet on vain niin työläitä käyttöönotettavia, kun on kaiken laisia äppiä jä säppiä asennettava, saatikka sitten näiden yhteistietojen siirrot.
Eihän sellaista jaksa parin vuoden välein tehdä.  ;D
 
Sain tästä ohjelmasta lähettämiini sähköposteihin, toiseen vastauksen, jossa kerrottiin ohjelman päivitysversiossa olevan ongelmia.
Nyt oli näköjään aprillipäivänä tullut uusi päivitys 1.3.3.
Ei vain ole poistanut tuota minun ongelmaa.  :mad:
Ohjelma kaatuu heti kun yrittää avata. Sama oire sekä puhelimessa että tabletissa edelleen.
Jäädäänpä odottelemaan seuraavaa päivitystä.
 
Tänään vastasi, tai oikeastaan kyseli lisätietoja, BMW group. Liekö tuo jotenkin maahantuojaan kytköksissä?
Kertoi lähettävänsä Saksaan vikatikettiä.

Nyt huomasin, kun kävin Play-kaupasta katsomassa, niin tuo My BMW app on tainnut poistua kokonaan tarjonnasta?
Tulleeko sitten aikanaan takaisin korjattuna versiona?

Tuossa sähköpostissa kyseli myös, olenko kokeillut BMW Connected App:a.
Tuolla kai saisi myöskin ohjattua noita auton toimintoja.
Täytyy kai sitäkin kokeilla jossakin vaiheessa, mutta nyt riittää toistaiseksi kun saan tuolla iPad:lla kuitenkin tehtyä tarvittavat ohjaukset.
 
epjbmw sanoi:
Nyt huomasin, kun kävin Play-kaupasta katsomassa, niin tuo My BMW app on tainnut poistua kokonaan tarjonnasta?
Tulleeko sitten aikanaan takaisin korjattuna versiona?

Tuossa sähköpostissa kyseli myös, olenko kokeillut BMW Connected App:a.
Tuolla kai saisi myöskin ohjattua noita auton toimintoja.
Täytyy kai sitäkin kokeilla jossakin vaiheessa, mutta nyt riittää toistaiseksi kun saan tuolla iPad:lla kuitenkin tehtyä tarvittavat ohjaukset.
Minulla kyllä Samsungin puhelimessa MyBMW käy ja kukkuu. Ja löytyy play storesta, voi toki johtua siitäkin kun on puhelimelle asennettuna.

Tuosta BMW Connectedista sanoivat autoa joulukuussa noutaessani, että se on poistuva tuote. Alkuun en sinne edes päässyt kirjautumaan sisään. Aika lailla samat toiminnallisuudet siellä on kuin MyBMW:ssäkin. Sisarmerkki Minillä vastaavassa appissa on myös paljon ajoihin liittyvää statistiikkaa, mitkä bemarilta puuttuvat lähes kokonaan.
 
Turbodog sanoi:
Minulla kyllä Samsungin puhelimessa MyBMW käy ja kukkuu. Ja löytyy play storesta, voi toki johtua siitäkin kun on puhelimelle asennettuna.
...
Minullakin löytyy Play-Storesta, kun menee Googlehaun kautta, mutta jos menee suoraan kauppaan, niin ei löydy.
Muita BMW aiheisia ohjelmia kyllä löytyy.

Lisänä tuli nyt tänään, kun kävin tabletilla Samsung Tab A10,1, tai jotain sinnepäin (2016) katsomassa tuota appia, hakien ensin Googlella ja sitä kautta kauppaan, niin ilmoitti tuosta My BMW app:sta ihan punaisella tekstillä, että "Ei toimi laitteessasi"?

Edelleen siellä näkyy olevan versio 1.3.3.
Tuon olen kokeillut, ettei toimi minun puhelimessanikaan. Todennäköisesti liian vanha käyttis (lienee Android 8 tai 9).
 
epjbmw sanoi:
Edelleen siellä näkyy olevan versio 1.3.3.
Tuon olen kokeillut, ettei toimi minun puhelimessanikaan. Todennäköisesti liian vanha käyttis (lienee Android 8 tai 9).
Minullakin v.1.3.3. ja puhelimessa Android 11
Ehkä sitten kannattaa kokeilal BMW Connectedia?
 
Kyllä se on nyt viimeistään uskottava, että tuo minun puhelin on liian vanha.
Tänään kun yrittelin taas katsomaan tätä My BMW App:a, jotta josko olisi tullut korjaus päivitys, niin tuli puhelimeenkin, punaisella tuo sama teksti, kuin eilen tablletille, että "Sovellus ei toimi laitteellasi".
Tää uusin päivitys varmaan tarvitsee tuoreemman Androidin, kuin mitä tuossa Sampan J5:ssa on.  :(
 
Nyt tullut uusin päivitys.
Paras mitä huomasin on että automaattiohjaus muistaa nyt viimeisin valinnan, elikkäs pois käytöstä.
:)
 
Toimiiko muilla My BMW ? Täällä ei päivity sijainti , eikä myöskään muut auton tiedot appiin eikä Connected portaaliinkaan. :( Tämä siis viimeisimmän OTA päivityksen jälkeen 15.6.
 
330e sanoi:
Toimiiko muilla My BMW ? Täällä ei päivity sijainti , eikä myöskään muut auton tiedot appiin eikä Connected portaaliinkaan. :( Tämä siis viimeisimmän OTA päivityksen jälkeen 15.6.
Toimii.
 
Luinkohan mä jostain että poistaa auton apista ja lisää uusiksi, liittyi just tohon OTA päivitykseen.
Minulla toimii ihan normaalisti.
 
Vaikuttaisi toimivan etäjäähdytys päivityksen jälkeen paremmin. Puhaltaa nyt kunnolla kylmää ja takalasinlämmitin ei ole enää ollut päällä.
 
Nyt helteiden aikana kokeillut tuota jäähdytystä kun ajan esim.kaupan parkkipaikalle.

Tuntuu tyhmältä tuo automatiikka: Ajelen esim. kauppaan ja autossa ilmastointi päällä ja lämpötila +23"C, autossa mukavan vilpoista.

Nyt kaupan pihassa laitan pysäköinnin ajaksi tuuletuksen päälle. Kun tulen autoon, niin sisällä tosi kylmä/viileä(paljon alle tuo +23"C), mutta ei siinä mitään, mukavan vilpoista.

No nyt kun lähden liikkeelle, niin auto alkaa hakee tuota +23"C lämpötilaa pudottaen puhalluksen minimiin ja kuumahan siinä tulee. Miksiköhän tuo automatiikka ei osaa parkissa pitää tuota pyydettyä lämpötilaa?
 
JuhaSS sanoi:
... Miksiköhän tuo automatiikka ei osaa parkissa pitää tuota pyydettyä lämpötilaa?
Mielestäni ilmastoinnin "Menu" napin takana oli jokin +/- poikkeavuussäätö, jollekin ilmastoinnin osalle? En tiedä kyllä mille, kun en muista edes mitä siinä luki.
Jäi vain hatarasti mieleen, kun edellisellä pidemmällä reissulla etsin (turhaan) etäsäätöä takapenkin ilmastoinnille.
Voi tosin olla ettei liity tähän asiaan mitenkään.  :-[