Tuohan oli GM:lle suurehko markkinointiponnistus ja tämän vuoksi auto oli päällepäin aivan tavallinen kulibisnes Firebird muovikapseleineen ja pellin alla pauhasi suora nelonen. Tosin, tuon aikainen V8 Firebird otti pataan Motoparkin varttimaililla silloiselta Datsun Bluebirdiltä (Nissan Stanza) jota taisi viedä liki 100 heppainen 1.6 vapari ;D
Mutta, luin aikoinaan jostain kotimaisesta lehdestä, muistaakseni Spinneristä (taisi olla sama Spinneri jossa meidän rouvakandi keikisteli kaverin Chevellen konepellillä) että nimenomaan kuvauksissa käytetyt oli noita kaikista kuleimpia 4-pyttyisiä malleja. Kojelautana sitten toimi joku lasikuitikötös ja mahdollisti mm. kuvaajan olemisen vänkärin jalkatilassa joutumatta edestä sen pultsarin punaista pälliä kuvaavan kameran linssille. Takapenkillä kuvasi sitten yksi jannu kojelaudassa olevaa punaista neliötä mikä pulputti samaa tahtia K.I.T.T:n pulpatuksen kanssa.
Feikkejä on sitten tehty paljon, ihan rakennussarjana tyyliin lähimmästä Wall Martista pystyit moisen hakemaan. Noita on sitten kuulemma huimasti poikkeavalla tasolla. Parhaissa lukemani mukaan ihan oikeasti toimivat mittarit ja nappulat, ehkä tosin se "turbobuusti" tuottaa vain auton kajareista ääniefektin nykymallien tapaan.