https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Viimeistelynaulain

ansku

Uudenkarhea
Liittynyt
18.3.2017
Onkos raadilla hyvää ja halpaa ehdokasta akku tai sähkökäyttöstä viimeistelynaulaimen merkkiä/mallia.
Voisi olla hyvä että pystyisi myös hakasia naulaamaan. Ei siis ammattikäyttöön.
 
Tuskin löytyy viimeistelynaulainta jolla pystyy myös hakasia käyttämään, jos löytyy niin olen yllättynyt 100%, tuollaisella laitteella olisi käyttöä työpaikallanikin.
Viimeistelynaulaimeksi omaan käyttöön on riittänyt  paineilmakompura ja naulain nauloineen halvimmasta päästä, hyvin hoitui listoitukset ja pienet askareet.
 
Zaasa sanoi:
Tuskin löytyy viimeistelynaulainta jolla pystyy myös hakasia käyttämään, jos löytyy niin olen yllättynyt 100%, tuollaisella laitteella olisi käyttöä työpaikallanikin.
Viimeistelynaulaimeksi omaan käyttöön on riittänyt  paineilmakompura ja naulain nauloineen halvimmasta päästä, hyvin hoitui listoitukset ja pienet askareet.

Ainakin paineilmatoimisena löytyy, http://www.motonet.fi/fi/tuote/751124/Rapid-Airtac-PBS151-Dual-Yhdistelmanaulain
 
Nuo kolmenkympin yhdistelmänaulaimet on kyllä olleet kaikki enemmän tai vähemmän huonoja mitä olen kokeillut. Ja on ehkä huono paikka säästää varsinkin jos listoja laittaa niin herkästi tulee ylimääräisiä jälkiä listoihin. Tuollainen satasen Rapid on taatusti parempi mutta mahtaako sekään pärjätä satasen vain yhtä kiinnikettä suoltavalle laitteelle.
 
No joo unohdetaan se hakanen, eli pelkkä naulain. Niin ja ei siis paineilmakäyttöinen vaan mielellän akku tai verkkovirta.
Jos on kokemusta ko. vermeestä niin suosittele.
 
Tiedän ärsytykseen asti miten ottaa aivoon kun suositellaan muuta kun...
Olen sencon pikkukompuran ja viimeistelynaulaimen kannalla, ehkä paras kompura ikinä.
Harmittavasti vaan ei jaksa ampua niittejä urakalla.
 
VILLE66 sanoi:
Tiedän ärsytykseen asti miten ottaa aivoon kun suositellaan muuta kun...
Olen sencon pikkukompuran ja viimeistelynaulaimen kannalla, ehkä paras kompura ikinä.
Harmittavasti vaan ei jaksa ampua niittejä urakalla.

+1 tälle kombolle.
 
VILLE66 sanoi:
Olen sencon pikkukompuran ja viimeistelynaulaimen kannalla, ehkä paras kompura ikinä.
Harmittavasti vaan ei jaksa ampua niittejä urakalla.

Samoin, vaikka muista pienistä kompuroista ei olekaan juuri kokemusta. Mutta tuota niittijuttua en ymmärrä? Millaisia niittejä olisit ampunut?
 
Quality sanoi:
Samoin, vaikka muista pienistä kompuroista ei olekaan juuri kokemusta. Mutta tuota niittijuttua en ymmärrä? Millaisia niittejä olisit ampunut?
Ehkä sinkilä tai hakanen voisi olla jollekin tutumpi nimi, mitä niiteiksi kutsuin.
Ihan käteviä tehdessä joitakin juttuja, tuulensuojalevyä olen laittanut niillä ja verhoilu kankaita myös, Super nopeaa kiinnittämistä.