https://yliteippaus.fi/

CLA (C117, 2013->)

Skula

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Tulipa tämmöinen nähtyä..

En edelleenkään ole mustamustan ystävä..

14176117015_ffdf308a4a_b.jpg


Musta värinäkin vielä pienentää entisestään pieneltä näyttävää autoa.. Takapään muotoilun erikoisuudet vielä jotenkin menee oudommiksi täysin mustassa setissä..

Valkoisena jopa siedettävä, muuttuu mustana epähaluttavaksi..
 
Tuossa Skulan linkkaamassa kuvassa ilmentyy minun mielestä CLA:n ongelma. Ison auton keulaan yhdistetty roikkuva pienen auton perä... Ei istu silmään sitten millään!

Lisätään vielä jotta sisäisesti tämä(kin) Mersu on upea, todella hieno!
 
Nyt kun uusi C tuli myyntiin niin epäilen, että tämä CLA ei Suomessa mene kaupaksi ellei sen hintaa lasketa rutkasti. Näyttää vain liikaa A mallin porrasperäversiolta mielestäni.
 
P.Alikka sanoi:
Tuossa Skulan linkkaamassa kuvassa ilmentyy minun mielestä CLA:n ongelma. Ison auton keulaan yhdistetty roikkuva pienen auton perä... Ei istu silmään sitten millään!

Lisätään vielä jotta sisäisesti tämä(kin) Mersu on upea, todella hieno!

Olen samaa mieltä, että CLA:n pieni perä ei ole ihan samaa paria massiivisen näköisen ja tyylikkään keulan kanssa. Perävalojen rohkea muotoilu ei sekään minulle vielä kolahda. Mutta oikealla värisävyllä (jokin hieman vaaleampi), 18" -vanteilla ja vaaleilla nahoilla, panoraamakatolla jne. on CLA varusteltavissa aika persoonallisen hienon näköiseksi autoksi.
 
Joo ei itsellenikään iske nyky-mersujen peräpäät. Sama ongelma mielestäni uudessa C-sarjassa. Turhan pappamainen vaikutelma autosta tulee, vaikka keula onkin hyvin muotoiltu.
 
HatYai sanoi:
Nyt kun uusi C tuli myyntiin niin epäilen, että tämä CLA ei Suomessa mene kaupaksi ellei sen hintaa lasketa rutkasti. Näyttää vain liikaa A mallin porrasperäversiolta mielestäni.
Niin ja etuvetoisena ei vedä ainakaan vannoutuneita mersuilijoita puoleensa. Eipä näitä hirveästi liikenteessä ole vielä näkynyt.
 
8kk oli kuulemma odotellut tuota mustaa paholaistaan sen nykyinen haltija siis.. Ovatko tämän toimitusajat tosiaan tuollaisia?

200CDI on malliltaan..
 
Cla on onneton lasikaton kanssa.Ei mitään toivoa saada 190 cm. miehen "normaalia"  ajoasentoa.
Tuli koeajolla kyllä hyvin selväksi.Penkki ala-asennossa ja pää katossa .
Itse tykkään ulkonäöstä AMG-paketin kanssa, mutta A3 sedan autona parempi omien koeajo kokemusten perusteella.
 
Skula sanoi:
8kk oli kuulemma odotellut tuota mustaa paholaistaan sen nykyinen haltija siis.. Ovatko tämän toimitusajat tosiaan tuollaisia?

Ainakin viime syksynä oli tilanne tuollainen. Työkaveri tilasi joskus marraskuussa CLA:n ja ajelee vieläkin vaihtoon menevällä A:lla. Juhannuksena pitäisi kuulemma olla uusi auto alla.
 
^Kyllä, tuo "ampuvaperä" CLA on onnistuneempi. Ja Markku J:tä kompaten, vaalea väri sopii myös tuohon sedan mallin CLA:han paremmin.