https://yliteippaus.fi/

Mercedes-Benz T-sarja

Urlaub

Grand Legend
Liittynyt
6.1.2014
Citan/Kangoo/NV250 saavat seuraajan, joka Mersulla saa ainakin henkilöautona nimekseen T-sarja.

Kun nyt Mersu on alusta pitäen mukana tässä projektissa niin toiveissa on todellinen kilpailija Vw Caddylle. Nykyinen Citan ei oikein pärjää sitä vastaan.
 
Laajastiottaen on. Volkkarilta ei kuitenkaan löydy Bentleytä vastaavaa tuotetta, toisin kuin tässä Nissan, M-B ja Renault -yhteistyömallissa.
 
EQT:n konseptimalli lienee muodoiltaan hyvin lähellä tulevaa T-sarjaa. Konseptin sisusta on kuin suoraan S-sarjalaisesta, joten jotain maanläheisempää on tulossa.

https://www.mercedes-benz.com/en/eq/concept-cars/concept-eqt/

EQT kiinnostaa kovasti ja tuollainen puuhapeten korimalli olisi meille erittäin hyvä perhevankkuriksi.

Ps. Ylläpito voisi lisätä otsikkoon EQT:n kun ei tällaisesta marginaalimallista montaa ketjua kannata ylläpitää.
 
Eiks tuo nyt väriä lukuunottamatta näytä ihan normaalilta sisustalta?

Ainakin jo mittaristoa katsoo, niin jos tuotantomalli tuosta vielä kovasti pelkistyy, niin menee askeettiseksi.

ca4df12a048334bf2786f82693f24254.jpg


Tuossahan on viisarimittaritkin.
 
Urlaub sanoi:
EQT:n konseptimalli lienee muodoiltaan hyvin lähellä tulevaa T-sarjaa.

1. MB jossa tuo sähkäreiden keula ei töki kokonaisuuteen, vaan istuu kuin nenä päähän.

Vaan varmaan hintalappu on sen verran suolainen että jää ulottumattomiin.
 
Sisusta S-sarjalaisesta?

Vanhan Ceemelin mittaristo ja keskellä paksureunainen pikkunäyttö joka jäänyt muista malleista pois vuosia sitten. Näytön alla oleva nappirivistö Sprinteristä ja vahdekepin nuppikin perinteisintä Mersua jostain ysäriltä.

Enemmän tuo sisusta näyttää jämäosista kasatulta kuin miltään 2020-luvun tuotokselta. Ulkoa ihan hieno jos tuollaisena tuotantoon tulisi.
 
Taky sanoi:
Vaan varmaan hintalappu on sen verran suolainen että jää ulottumattomiin.

Hintaa odotan innolla. Täytyy muistaa Citanin olevan 25 tonnista lähtevä automalli. EQT voisi olla 35 tonnia. Yli 40 tonniin ei riitä rahkeet autossa.
 
Kerran koeajanut uutta Citania ja olipahan karmea kokemus. Miten voi uusi auto rämistä kuin joku 300tkm ajettu ranskiksen retku  :eek:
 
Hintaa odotan innolla. Täytyy muistaa Citanin olevan 25 tonnista lähtevä automalli. EQT voisi olla 35 tonnia. Yli 40 tonniin ei riitä rahkeet autossa.
EQT:n Suomi-hinta 51 900 € ja siihen hintaan saa WLTP-rangea 285 km.

Myös sisarmalli e-Citan on kaiketi tarjolla henkilöautona, mutta hintaeroa EQT:hen vain ykköstonneja.

Sääli. Jotenkin nämä puuhapeteautot kiinnostavat, mutta hinta on käsittämätön. Monelle olisi erittäin hyviä kakkosautoja.