https://tummennuskalvot.fi/

Toyota Yaris 2020-

Urlaub

Grand Legend
Liittynyt
6.1.2014
Uusi Yaris sukupolvi on esitelty. Kieltämättä kaksi aiempaa Yarista omistaneena kiinnostaa kovasti kakkosautoksi. Varsinkin jos edistys edelliseen malliin on yhtä voimakasta kuin Corollan kohdalla.

Menee kyllä vakavaan harkintaan, kun tietää vielä jälleenmyyntiarvon olevan älyttömän hyvä.

Atkinson-kiertoinen moottori pienenee 3-sylinteriseksi ja hybridimallin päästöjen kerrotaan putoavan 20 %.

Varsinkin ohjaamo näyttää hyvältä ja vaihdekeppikin paluulta normaaliin.

89-toyota-yaris-2019-facelift-official-studio-dashboard.jpg


98-toyota-yaris-2019-facelift-official-studio-rear.jpg


 
Etenkin nuo istuimet näyttävät hyviltä ja IS:ssa taidettiin niitä juuri kehuakin. Pienemmällä saisi mennä nykyinenkin, joten parannus olisi hyvästä.
 
Näppärän näköinen, mutta olisin luullut Aygoksi muotoilun perusteella.
 
Punamusta väritys miellyttää silmää, hyvältä näyttää. Hinnoista ei taida olla arvioita vielä?
 
Huhti/touko nurkilla olisi ollut tuloillaan yksittäisiä autoja
mahdollisesti joillekin jälleenmyyjille nähtäväksi. Onko päivitettyä
tietoa kenelläkään?
 
Onhan tuo GR Yaris aika suolasen hintainen, vaan eipä sillä myöskään ole täysin vastaavia kilpailijoita. Moottorin jutussa mainittu Fiesta tai vaikkapa GTI Polo ovat noin 15l€ halvempia, mutta etuvetoisia. Nelikkoja löytyy vasta pykälää isommasta kokoluokasta, isommalla hintalapulla.

Henkilökohtaisesti ottaisin kyllä mieluummin sen 30 k€ Fiesta ST:n tai pykälää isomman GTI:n (esimerkiksi Hyundai i30N) kuin maksaisin tuosta Yariksesta 45k€.olkoot kuinka makea auto tahansa, se ei mielestäni ole hintansa väärti.
 
^ Leon Cupra aika lähellä Yariksen hintaa ja siinä saa tilaa, automaatin ja enemmän suorituskykyä joten vähän huonossa välissä Yaris tuolla hinnalla.
 
Vekkula sanoi:
^ Leon Cupra aika lähellä Yariksen hintaa ja siinä saa tilaa, automaatin ja enemmän suorituskykyä joten vähän huonossa välissä Yaris tuolla hinnalla.

Eikö automaattivaihteisto ennemmin laske hintaa GTI-luokassa?
 
rka1 sanoi:
Odotettu Toyota GR Yaris sai hinnat – onko 45 400 euroa paljon vai vähän vihaisesta turbonelivedosta?

https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/odotettu-toyota-gr-yaris-sai-hinnat-onko-45-400-euroa-paljon-vai-vahan-vihaisesta-turbonelivedosta/

Perusauto on varsin hyvin hinnoiteltu MUTTA lisävarustepaketit maksaa maltaita. Paketti joka sisältää navigaattorin maksaa 4500ekee ja Circuit pack (joka sisältää lukot eteen ja taakse) maksaa 6500 euroa. Tuo circuit pack on se juttu tässä autossa.

Ei tätä mihinkään cupraan voi verrata, eikä niillä ole sama ostajakunta. Ei cuprat ja gti golffit ne ole ns. ajajan autoja GTI-luokan mittapuulla.
 
Yaris tilattu 27.07 ja valmistuspäiväksi Toyota ilmoitti ensi viikon keskiviikon 26.08. Kävin ajamassa toissapäivänä liikkeessä ja kyllähän se maistui. Ero nykyiseen 2017 Yarikseen kuin yöllä ja päivällä.
 
Giuseppe sanoi:
Yaris tilattu 27.07 ja valmistuspäiväksi Toyota ilmoitti ensi viikon keskiviikon 26.08. Kävin ajamassa toissapäivänä liikkeessä ja kyllähän se maistui. Ero nykyiseen 2017 Yarikseen kuin yöllä ja päivällä.
Olisi mielenkiintoista kuulla tarkemmin millainen Yaris tuli tilattua koeajo kokemusten lisäksi, vai onko tarjolla ainoastaan yhtä mallia? Pientä kiinnostusta on itselläkin Yarikseen.
 
Ajettavana Launch Edition ja Showroom-mallina Style. Napakka jousitus, pirteä moottori ja entistä sulavammin toimiva vaihteisto. Kolmen vartin koeajon keskikulutus 3.8l. Mielestäni onnistunut täydellinen uudistus. Takatilat eivät vedä vertoja Jazz Hybridille, mutta kaikilla muilla osa-alueilla Yaris on lyömätön. Kun vielä Jazz olisi ollut lähes kymppitonnin kalliimpi oli valinta helppo.
Edit: Tilattua tuli Active Plus-paketilla.