Civiciä on saanut Suomessa viimevuosina kolmea eri korimallia, Hatchback, sedan sekä farmari. Sedan sekä farmari nyt eivät mitenkään erikoisia ole muotoilultaan muihin nähden.
Hondan myynti Suomessa ja ylipäätään Euroopassa on heikkoa ja eipä noita yritetä edes mainostaa aktiivisesti. Kohtalo voi olla sama kuin muillakin japsimerkeillä Toyotaa lukuunottamatta, esimerkkinä vaikkapa Mitsubishi ja Subaru. Toki Nissania on myyty hyvin, mutta vain yhtä mallia. Jos hybridi CR-V:n tulo ei aiheuta myyntipiikkiä, niin peli on menetetty täällä. Civic farmaria on myyty vähän, vaikka auto on tiloiltaan ja käytettävyydeltään ollut edistyksellinen. HR-V:n tilanne sama, itse mallia on kovasti kehuttu ominaisuuksiltaan, mutta se ei näy myynnissä. CR-V:n myyntimäärät olleet laskussa, vaikka neloskori uudistui faceliftissä reilusti niin moottoreiltaan kuin kehutulta voimalinjaltaan. Hinnat ovat kuitenkin olleet varsin kilpailukykyisiä muihin nähden. Taisi viimevuoden lopulla uutta Civiciä saada 1.5T (182 hv) koneella business varustelulla alle 25t€:n. Tosin farmari Ceediä saa alle kahdenkympin 7-vuoden takuulla 120 hv moottorilla, niin sillä kai sitä myydään. Nykyään Honda ei ole haluttu muuten kuin käytettynä, jos sellaisen kohta sattuu jostain löytämään.
Maailmalla taas tilanne on toinen. 2017 vuonna Civic (800 000 kpl) oli maailman viidenneksi eniten myyty automalli. HR-V (700 000 kpl) oli luokkansa eniten myyty ja CR-V (750 000 kpl) luokkansa kärkijoukoissa. Accordiakin myytiin yli 500 000 kpl, joka vastaa esim. sitä mitä Volvo myy maailmanlaajuisesti yhteensä. Nämähän näkyi tuolla linkitetyllä listallakin. Maailman suurin moottorinvalmistaja on myös autoissa yksi suurimmista valmistajista. Poikkeus Civicin osalta on se, että suosikkimalli Civic HB tehdään Englannissa kaikkialle maailmaan. Hondalla on hybridimallit sekä plug init (mm Accord) myynnissä muualla, mutta ei Euroopassa. Mallivalikoimasta kyllä näkee, että Euroopan markkinat ei kiinnosta Hondaa.