https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Bändi/artisti, jota et kuuntele, mutta...

M

MMV

Vieras
Ajelin tuossa erään kerran vaimon autolla ja sieltä lähti CD:ltä soimaan tämä:

Olen aina pitänyt Anna Eriksonia vähän sellaisena tyhjänpäiväisenä iskelmäprinsessana, mutta koko Mana levyhän on ihan kuunneltavaa musiikkia. Himpun yllätti tälläistä raskaamman, rokimman, progemman tms. musiikin kuuntelijaa. Onko teillä oman yleisen musiikkimaun ohi meneviä artisteja tai bändejä, jotka ovat yllättäen ainakin jonkin verran kolahtaneet?
 
Robin  ;D
Pikkujäbät kuuntelee aina Robinia kun ovat niin suuria faneja niin kyllä siltä ihan hyviäkin biisejä löytyy.
Itse kanssa kuuntelen melko raskasta musiikkia yleensä niin tällänen on hyvä vastapaino örinälle.
 
Trance. En omista (enää) yhtään tuota tavaraa sisältävää levyä, mutta joskus olen Tuubista niitä kaivellut ja hyvin uppoaa. Artistilla ei ole niin väliä.
 
Robin  ;D
Pikkujäbät kuuntelee aina Robinia kun ovat niin suuria faneja niin kyllä siltä ihan hyviäkin biisejä löytyy.

Sama. Varsinkin se joku missä rankutetaan "niin erilainen yms." kolahtaa hyvin.
 
Makkis sanoi:
Sama. Varsinkin se joku missä rankutetaan "niin erilainen yms." kolahtaa hyvin.
Toi on hyvä biisi ja se uus kipinän hetki.
Kesärenkaat on kanssa erittäin tarttuva.
Lisäpainoa tuo Robinille se että meillä tosiaan kun on noi pikku fanit ja Robini antaa hyvää malliakin eikä hölmöile päättömästi ellei sitten musavideoita lasketa kun kuulemma Robini ajaa niissä fillaria ilman kypärää... näin meidän pienin kertonu.
 
Johanna Kurkela ja Suvi Teräsniska, käännän aina radiokanavan toiselle kun näiden kahden artistin äänen kuulen mutta keittiö on muijan valtakuntaa joten siellä on kuunneltava.
 
Vaikka muuten aika pitkälti vannonkin kitaravetoisen ja raskaammaan musiikin nimeen, löytyy yksi luuranko kaapista. Nimittäin kotimainen Memphis-rap/southern hip hop, etunenässä DJ Kridlokk ja Eevil Stöö. Jokin näiden äärimmäisen simppelissä biitissä ja tunnelmassa kiehtoo.
 
msr sanoi:
kotimainen Memphis-rap/southern hip hop, etunenässä DJ Kridlokk ja Eevil Stöö. Jokin näiden äärimmäisen simppelissä biitissä ja tunnelmassa kiehtoo.
Herttileijaa näitä genrejä :D Mutta kyllä tuo synkkä tunnelma toimii moitteetta myös minulla. Sanoista en saa mitään tolkkua.
 
Riittävän lähellä aiheen otsikkoa joten kysymys tietäväisille. Pikainen piipahdus kirjastossa, palautin GCn levyt, hetki aikaa joten vilkaisu valikoimiin. Nyt ei ole aikaa lainailuihin joten kirjastokortti oli tallessa kotona hyllyllä. Pariakin mainiota boksia hypistelin, jonain päivänä minä kyllä...
Onko kukaan kuullut tällaisesta bändistä ...mitään. Minulle aivan outo, mutta on vaan houkutteleva setti tarjolla:

http://www.riseaboverecords.com/shop/bullets-4-x-cd-box-set/

Wikistä löysin tämän:

https://en.wikipedia.org/wiki/Bang_(American_band)

Kaikki mahdolliset kommentit luetaan toiveikkaana  :D
 
En tunne bändiä mutta levy-yhtiö on laadukas!  Savuinen ja jyräävä kama tavaramerkkinä. Lainaa tai mä lainaan!
 
gloter sanoi:
En tunne bändiä mutta levy-yhtiö on laadukas!  Savuinen ja jyräävä kama tavaramerkkinä.

Hyvä pointti. Vasta mää nyt katselin että Rise Above Recordsin logossa onkin duden avatar  :eek:
 
gloter sanoi:
En tunne bändiä mutta levy-yhtiö on laadukas!  Savuinen ja jyräävä kama tavaramerkkinä. Lainaa tai mä lainaan!
On laadukas. Mm. Astra on Rise Abovella. Omien bändien lisäksi julkaisevat vanhoja aarteita, vähän niinkuin kotimainen Svart. Bangia en tunne, mutta kiinnostus heräsi todellakin. Täytyy kaivella Tuubista kun kerkiää.
 
MacVolsu sanoi:
Johanna Kurkela ja Suvi Teräsniska, käännän aina radiokanavan toiselle kun näiden kahden artistin äänen kuulen mutta keittiö on muijan valtakuntaa joten siellä on kuunneltava.

Johanna Kurkela menee minullakin tuohon kastiin muttei sovi otsikkoon kun jää se "mutta" pois.

Sen sijaan Suvi Teräsniskaa ajattelin heti kun näin tämän topic:in. Periaatteessa en kuuntele, mutta on pakko myöntää että tykkään; erinomainen laulaja, äänen sävy ja se miten hän tulkitsee miellyttää kovastikin. 
 
juupeli sanoi:
Hyvä pointti. Vasta mää nyt katselin että Rise Above Recordsin logossa onkin duden avatar  :eek:
Hah joo, parralla varustettuna tosin. Ja hämmentävillä rintalihaksilla... eikun -rauhasilla :eek:

Arcca sanoi:
Johanna Kurkela menee minullakin tuohon kastiin muttei sovi otsikkoon kun jää se "mutta" pois.
Mulla taas Sanni menee tuohon kastiin.
 
That 70s dude sanoi:
...Mulla taas Sanni menee tuohon kastiin.
Sama täällä. Ei vaan pysty kuuntelemaan mitenkään. Harvinaisen ärsyttävä lauluääni.
 
Ja todella ohut myös. Jotain keikkatallenteita katsonut niin ei sillä mimmillä kyllä ääni oikein riitä. Muutenkin olen yllättynyt, miten suosittu se on. Mutta mä olenkin tämmöinen puusilmä uusien kykyjen metsästäjänä. Miettinenhän (Hilse, Rumba, Gaga Goodies jne.) sainasi vain niitä mistä tykkäsi, voipi olla että sen takia sillä ei enää ole levy-yhtiötä  ;)