https://www.popvakuutus.fi/asiakaspalvelu/yhteistyokumppaneiden-edut?utm_source=autostadium&utm_medium=banner&utm_campaign=autovakuutus_autostadium_jatkuva&utm_content=autovakuutus_0418

Volvo C40 (2021-)

XC40 uudella katolla ja takaluukulla.

a0167baf5206e1d8c548258f4dde9c8a5f960dae6169179f59257cbb80afa1f2.jpg
 
ei perhana, 100% leather free. Mistä saa hyviä nahkaisia sporttipenkkejä enää jos ei volvolta. Kaikki kehitys ei ole hyvästä...
 

Ehkä punaisena tai mustana ottaisin. Koeajolle heti kun mahdollista alkusyksystä.
 
Taky sanoi:
Senhän voi tehdä jo nyt, sama auto kuin XC40 recharge.
Se on jo testattu. Tuo uusi olisi mukava käydä pimeällä ajamassa. Ehkä kuitenkin Polestar 2 olisi oma valinta kun se on kuitenkin paremman näköinen kulmikkaampana.
 
tätä mallia sitä tuli odoteltua kuin sitä kuuluisaa kuuta nousevaa. no, olis senkin ajan voinu käyttää paremmin... :eek:
 
jti sanoi:
ei perhana, 100% leather free. Mistä saa hyviä nahkaisia sporttipenkkejä enää jos ei volvolta. Kaikki kehitys ei ole hyvästä...

+1
Roskiinko ne vuodat nyt mätetään?
Noh, ainakin Autogefühlin Thomas tykkää.

Muuten pitkästä aikaa - vai jopa ensimmäistä kertaa - Volvo josta päällimmäinen fiilis oli aika lattea "ahaa vai tällainen, seuraava".
Jotenkin jo vähän nähty, eikä herätä mitään suurempaa kiimaa nykyisellään, kun sedan/GT -osasto kiinnostelee eniten kun lastenrattaista yms. on viimein päästy eroon.
 
Minä en nyt oikein ymmärrä eli jos tuo on sama auto kuin XC40 ainoastaan erilailla muotoillulla peräkontilla, mitä järkeä? Ja hintakin varmaan sama  :rolleyes:

Eli jatketaan bensan polttoa vielä omalla S60:lla vuosia ja katsellaan seuraavaksi menopeliä jostain muualta.
 
Enemmän sitä hintaa on varmasti.

Plus jos tämän kanssa tulee nyt se mainostettu "osta verkosta" -prosessi, niin saas nähdä :)

Onhan tuossa paremmat ajovalot!
 
lnaukkar sanoi:
Enemmän sitä hintaa on varmasti.

Plus jos tämän kanssa tulee nyt se mainostettu "osta verkosta" -prosessi, niin saas nähdä :)

Onhan tuossa paremmat ajovalot!

Hinnasta on vaikea sanoa. Riippuu paljon varusteista ja tehoista. Näitä ei ole vielä paljastettu. Todennäköisesti hinta hyvin lähellä XC40. Kai se on Volvolle ihan sama kumpaa ostetaan, kun ovat lähes identtisetkin ja tehdään samalla tehtaallakin. Polestar voi olla kinkkisempi juttu.
 
jos se on jonkun mielestä trendikkäämpi  :eek:
Epäkäytännöllisempi ainakin kun takapenkillä pää ottaa kattoon eikä takakonttiin mahdu samankorkuiset tavarat. Mutta yleensähän trendikkäämpi on kalliimpi joten otetaan hölmöiltä rahat poies  ;)
 
VW:t sanoi:
Hinnasta on vaikea sanoa. Riippuu paljon varusteista ja tehoista. Näitä ei ole vielä paljastettu. Todennäköisesti hinta hyvin lähellä XC40. Kai se on Volvolle ihan sama kumpaa ostetaan, kun ovat lähes identtisetkin ja tehdään samalla tehtaallakin. Polestar voi olla kinkkisempi juttu.

Kaikilla merkeillä on coupe-suvit kalliimpia kuin farkkukoriset. Eikä kyse ole valmistuskustannuksista vaan siitä mitä asiakkaat ovat valmiita maksamaan.

Se on sitten makuasia onko 3-4 tonnia extraa paljon vaiko vähän.
 
Urlaub sanoi:
Kaikilla merkeillä on coupe-suvit kalliimpia kuin farkkukoriset. Eikä kyse ole valmistuskustannuksista vaan siitä mitä asiakkaat ovat valmiita maksamaan.

Se on sitten makuasia onko 3-4 tonnia extraa paljon vaiko vähän.

Tietenkin riipuu onko tämä Volvon näkemys XC40 coupesta vai V40 seuraaja.  Ja monesti Coupeissa on parempi varustetaso eli silloin tämäkin koppi on n.70te. Jossakin oli juttua että Volvo saattaa tulevaisuudessa alkaa myymään myös halvempia malleja, tietenkin käyttäen kiinalaisen omistajan tekniikkaa/alustaa. Nimellä voidaan rahastaa vähän extraa.
Citroenilla C4 korvikkeeksi tuli SUV.
 
Jossain uutisessa oli, että on kalliimpi. Veikkaan 65 tonnia R-Design varusteltuna. Sinänsä aika linjassa kilpailijoihin nähden, jopa järkevä hinta. Kyllähän muutkin maksaa kun varustelee ja ottaa nelivetoa ja edes lähelle samaa teholuokkaa. Nyt kun rangekin koko ajan paranee päivityksissä niin alkaa olemaan kaikki kunnossa. Eihän ennen saanut neljäsataa heppaista autoa alle 70 tonnilla. Muistan kun pidettiin jotain Imprezaa kohtuuhintaisena 65 tonnilla 300 heppaa ja neliveto. Tässä kuitenkin enempi autoa vaikka ralliin vähän huonompi.

Tästä kun olisi neliveto pois ja varusteita vähän vähemmän niin oltaisiin varmasti EQA:n alkaen hinnoissa.

Nyt kun useilta merkeiltä tulee myös takavetovaihtoehtoina sähkärit niin lieköhän seuraava SEA-alusta sitten neliveto tai takaveto vaihtoehdoilla. Siinähän mennään sitten 800V järjestelmään ja tehoa tulee lisää. Varmaan isot mallit tulevat SEA-alustalle.
 
En ymmärrä. Mainostetaan, että ensimmäinen alunpitäen sähköautoksi suunniteltu Volvo ja näyttää samanlaiselta töppyrältä kuin polttis-XC40 maskia lukuunottamatta  ???
 
Insomnia sanoi:
En ymmärrä. Mainostetaan, että ensimmäinen alunpitäen sähköautoksi suunniteltu Volvo ja näyttää samanlaiselta töppyrältä kuin polttis-XC40 maskia lukuunottamatta  ???
Joo tuo on vähän harhaanjohtava kun alusta on kuitenkin suunniteltu polttis, hybrid ja sähkökäyttöön. Automalli on vain ainoastaan sähköisenä saatava. Ehkä kun tulee täyssähköalustat niin sitten voisi sanoa, että täysin alusta asti sähköautoksi suunniteltu.