- 27.12.2014 klo 21:22 / Vaihteistot 6DSG / 7DSG
Minulla nämä jutut alkaa näemmä että, kerronpa tarinan.
OK. Eka kokemus VW:n automaatista, 3.0 Tuaregin ?tronic. En tykännyt, taustalla oli iso vääntävä moottori joka tasasi puutteita-> ajotuntuma oli OK.
Audin A4 Tiptronic, (korimalli B7) aivan surkea.
VW Passat (isohko bensakone) 6DSG. -> Minähän rakastuin tuohon vaihteistoon!
Vähääkään itseäni kehumatta, ennustin jo silloin ettei tuo öljyn poistaminen vaihteistosta ole oikea painon säästö menetelmä (6DSG / 7DSG).
Eikös nuo vääntävimpien koneiden yhteydessä olevat kuusivaihteiset DSG:t toimi tänäänkin ihan hyvin?
En kerennyt noilla lyhyillä ajorupeamilla löytää ollenkaan noita DSG:n vaihtamisvikoja.
Joskus tuntuu jopa, että se DSG vaihtoi paremmin kuin tuo ZF?
Varsinkin raskaassa autossa, pintakaasulla, tuntuu että tuo momentinmuunnin laatikko luistattaa kokoajan?
OK. Eka kokemus VW:n automaatista, 3.0 Tuaregin ?tronic. En tykännyt, taustalla oli iso vääntävä moottori joka tasasi puutteita-> ajotuntuma oli OK.
Audin A4 Tiptronic, (korimalli B7) aivan surkea.
VW Passat (isohko bensakone) 6DSG. -> Minähän rakastuin tuohon vaihteistoon!
Vähääkään itseäni kehumatta, ennustin jo silloin ettei tuo öljyn poistaminen vaihteistosta ole oikea painon säästö menetelmä (6DSG / 7DSG).
Eikös nuo vääntävimpien koneiden yhteydessä olevat kuusivaihteiset DSG:t toimi tänäänkin ihan hyvin?
En kerennyt noilla lyhyillä ajorupeamilla löytää ollenkaan noita DSG:n vaihtamisvikoja.
Joskus tuntuu jopa, että se DSG vaihtoi paremmin kuin tuo ZF?
Varsinkin raskaassa autossa, pintakaasulla, tuntuu että tuo momentinmuunnin laatikko luistattaa kokoajan?