https://yliteippaus.fi/

Kännykkäpelit ja niiden pelaaminen?

  • Kyllä, päivittäin

    Ääniä: 5 23,8%
  • Kyllä, satunnaisesti viikottain

    Ääniä: 3 14,3%
  • Kyllä, satunnaisesti kerran kuukaudessa tahi vuodessa

    Ääniä: 3 14,3%
  • Olen kokeillut jotain, mutta siihen se on jäänyt

    Ääniä: 8 38,1%
  • En ole kokeillutkaan, enkä näe tarvetta moiseen

    Ääniä: 2 9,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    21

Skula

Yhdistyksen jäsen
Liittynyt
22.12.2013
Niih, tuossahan tuo tuli ytimekkäästi udeltua..

Itse "pelaan" ClasOfClansia, nykyään ihan vain siksi että sattuu olemaan hemmetin hyvä porukka kasassa, ja pelaaminen on sivuroolissa, chatti on sitäkin tärkeämpi, aina on "tuttua" juttuseuraaa, ja harvemmin näissä tuo ikäkään osuu kohdilleen mutta nyt omassa klaanissa on suurin osa oman ikäluokan veijareita, tai ainakin hyvin lähellä, joten jutut natsaa...

Tuo lieneekin minulle yks tärkeä, ellei tärkein "some" nykyään  ;D
 
^ toki tuota en nykyään enää pelaa kännykällä kuin satunnaisesti, tuo kun futaa iPadissa niin sillä ehkä 90% ajasta..
 
Sanajahti.
Aivan liian koukuttavaa. Tabletilla ja puhelimella tulee pelattua koko perheen voimin.
Etusivulle on tullu päästyä että ei nyt ihan täys tollo ole :D
Hankalia sanoja ja jotkut sanat niin outoja ettei moisia luulis olevan olemassakaan.
 
Minulla on kännykässä muutama peli:
Bad Piggies: Angry Birdsistä tutuille vihreille possuille rakennetaan kulkuneuvo, jolla ne yrittävät päästä esim. lintujen munien tykö johtavan kartan palasen luo.
Wordament: samantyyppinen kuin Sanajahti, eli kirjaimista yritetään muodostaa sanoja.
Angry Birds Go: mäkiautokilpailua Angry Birds -hahmoilla.
2048 Puzzle: koukuttava numeropeli, jossa numeroita yhdistelemällä yritetään saada numero 2048.
Parking Car: peli, jossa auto yritetään saada pois parkkipaikalta siirtelemällä toisia autoja, jotka liikkuvat vain yhdensuuntaisesti.

Näitä tulee pelattua joskus viikottain ja joskus päivittäin. Välillä menee viikkoja, etten pelaa mitään peliä tai vain joitakin.
 
Viimeisimpänä pelinä ollut Real Racing 3, hyvä autopeli. Aiemmin tullut paljon pelattua esim. Angry birdsejä ja sanajahtia, mutta ei ole jaksanut enää aikoihin.
 
Kännykässä on paljon pelejä, mutta ne on lasten juttuja joista en mitään edes ymmärrä. Angry Birdsia ja varsinkin tuota sen sikaversiota on joskus tullut pelailtua kun jonottaa jonnekkin josta ei pääse nettiin.
 
LuppaKorva sanoi:
Sanajahti.
Aivan liian koukuttavaa. Tabletilla ja puhelimella tulee pelattua koko perheen voimin.
Etusivulle on tullu päästyä että ei nyt ihan täys tollo ole :D
Hankalia sanoja ja jotkut sanat niin outoja ettei moisia luulis olevan olemassakaan.

Pelaatko Prolla vai ilmaseks.. Mä oon näemmä ihan paska tuossa...
 
Jep, olen surkea sanajahtaaja, selityskin löytyi ystävän toimesta. Suomi ei ole lapsena ollut "puhdas" äidinkieleni.. Helpottais oleellisesti kuulemma  :eek:
 
LuppaKorva sanoi:
Sanajahti.
Aivan liian koukuttavaa. Tabletilla ja puhelimella tulee pelattua koko perheen voimin.
Etusivulle on tullu päästyä että ei nyt ihan täys tollo ole :D
Hankalia sanoja ja jotkut sanat niin outoja ettei moisia luulis olevan olemassakaan.

Vedäkkö muuten PRO:na? Eli maksullista versiota?
 
Kyllähän tuo Boom Beach on minut saanut koukutettua täydellisesti. Huvittava ja jotenkuten helppo peli mitä sujuvasti pelailen iPhone /iPad välillä vaihdellen
 
Poika vinkkasi vanhukselle uuden pelin- ilmeisesti oli huolissaan kun sudokua vaan napitin.
"2048" on aika koukuttava peli yksinkertaisuudessaan.
 
Nykyään enää tulee Clash of clans:ia ja Boom beach:ia pelailtua, molemmat aika koukuttavia [emoji2]
 
Minä tunnustan, Hay Daytä tulee pelailtua...  :-[ Nykyään enää melko harvakseltaan, mutta silloin kun tuon latasin, niin tuli kyllä pelattua paljonkin...  :-[
 
Tämä ei ihan liity otsikkoon, mutta en viitsinyt tehdä uutta otsikkoa.

Eli, onko ehdotuksia shakkipeliksi Windows kymppiin?

(Harmi, kun Microsoft ei enää tarjoa Win seiskassa olutta mainiota shakkipeliä kympin mukana)
 
^ Juu, onhan siellä, mutta olisi mukava kuulla kokemuksia jostakin tietystä shakkipelistä. Kun ei viitsisi kaikkia tarjokkaita ruveta ihan summassa kokeilemaan.