- 10.3.2015 klo 09:06 / Yleistä keskustelua Subarusta
Ohjailin tänne RS topicista. Sallittanee.
Tuollainen XT Forester on tosiaan melkoinen Sleeperi ja kulkee kelissä luin kelissä. Valitettavasti vain vuoden 2008 jälkeen ei enää alle 7sek kiihtyvää Forea ollut tarjolla. Seuraava korimalli (siis MY2009 ) on hitaampi ja muutenkin pöökkelömpi ajettava. Tuollainen 2004-2008 mallin Fore on sopivan matala ja näppärä (lyhyt akseliväli ) ajaa, että se tarjoaa huvia koko rahalla. Yks työkaveri hommasi vajaa pari vuotta takaperin 2006 XT:n josta penkitetty kuulemma n. 300hv. Voi vain kuvitella. Kun vakiokin on sellainen, että pienikokoisena autona ja kuitenkin 20cm maavaralla tuntuu, että tehoja on tarpeeksi.
Mullakin oli tuollaiseen välillä kiva polte vuosia sitten, mutta tyssäsi kontin pienuuteen kun taloudessa oli isohko koira.
Onhan noissakin ongelmansa. Kansipahvit 2.5 turbossa kuulemma on ongelmallisia. Ja automaatit ei ole nopeita verrattuna manuaaliin. Automaatti kun on 4-lovinen mehumaija.
Mutta hauskoja autoja!
Peeveli sanoi:Jaahas, XT turbohan se oli. Googlasin ja aika rivakka on vakiona, 5,9 sek satkuun ja saattoi olla tuo yksilö viilattukin. Koska neliveto on käynyt mielessä, tuohan olisi ihanneauto: ei jää jalkoihin, ei jumitu liukkaalla, korkea maavara jne ja olisi uusia autoja halvempi. Pitäisköhän tehdä hintaluokan downgreidaus mutta muutoin upgreidaus...ja eikös nuo bensasubit ole tekniikaltaan pirun lujia vehkeitä? Ai niin mutta se taitaa olla manuaali joten ei sitten oikein käy....
Tuollainen XT Forester on tosiaan melkoinen Sleeperi ja kulkee kelissä luin kelissä. Valitettavasti vain vuoden 2008 jälkeen ei enää alle 7sek kiihtyvää Forea ollut tarjolla. Seuraava korimalli (siis MY2009 ) on hitaampi ja muutenkin pöökkelömpi ajettava. Tuollainen 2004-2008 mallin Fore on sopivan matala ja näppärä (lyhyt akseliväli ) ajaa, että se tarjoaa huvia koko rahalla. Yks työkaveri hommasi vajaa pari vuotta takaperin 2006 XT:n josta penkitetty kuulemma n. 300hv. Voi vain kuvitella. Kun vakiokin on sellainen, että pienikokoisena autona ja kuitenkin 20cm maavaralla tuntuu, että tehoja on tarpeeksi.
Mullakin oli tuollaiseen välillä kiva polte vuosia sitten, mutta tyssäsi kontin pienuuteen kun taloudessa oli isohko koira.
Onhan noissakin ongelmansa. Kansipahvit 2.5 turbossa kuulemma on ongelmallisia. Ja automaatit ei ole nopeita verrattuna manuaaliin. Automaatti kun on 4-lovinen mehumaija.
Mutta hauskoja autoja!