autoilua & elämää

Kirjoittaja Aihe: Koska talvirenkaat alle?  (Luettu 125552 kertaa)

Paikalla Kale

• Yhdistyksen jäsen
  • Legenda
Vs: Koska talvirenkaat alle?
« Vastaus #1660 : 22.09.2022 22:50 »
Hep. 17.10 varattu aika kitkarenkaiden vaihdolle. Haluan laitatuttaa renkaat hieman kiireisimmän sesongin ulkopuolella.

Sama homma. Nyt vaan on ongelma ettei uuteen liisariin ole vielä saatu toimitettua talvirenkaita. Piti varmistaa vielä erikseen ettei tule mentyä vaihdattamaan renkaita ja sitten niitä ei olekaan säilössä. Lupasivat ilmoittaa kun renkaat on toimitettu. Vaan eipä tässä montaa viikkoa ole enää aikaa ...

Poissa Petri M

• Yhdistyksen jäsen
  • Klassikko
« Vastaus #1661 : 23.09.2022 06:40 »
Kyllä mulla menee nastat alle näillä näppäimillä. Tässä on kahtena aamuna ollut kosteat tiet ja parissa alavassa paikassa jäässä. Vaimolla useampi työkeikka tulossa taas maakuntiin ja startti aamulla todella aikaisin --> alkaa rapina Outbackin alla.

Tämä on ärsyttävää aikaa, tiet pääasiassa kuivia, mutta aamulla petollisen jäisiä. Oulaisten lähellä joku oli jo aamujäillä pusikkoon lipsauttanut, otin kyytiin tienvarresta kävelemästä.
Passattiin heitin jo kitkat alle, kun kesäkumit lopussa.
Pakuun en vielä laita, kun tulee kilometrejä niin paljon että nastat olis mennyttä ennen talvea
« Viimeksi muokattu: 23.09.2022 06:46 kirjoittanut Petri M »

Poissa Taky

« Vastaus #1662 : 23.09.2022 07:06 »
...ole vielä saatu toimitettua talvirenkaita.

Junnu odotettu saksan tuonti IONIQ 5:seen talvipyöriä kesäkuusta - auton myyjäliikkeen mukaan tulossa....
Volkswagen ID.4 Pro Performance 1ST Glacier White -> tulossa Audi Q4 e-tron Edition 40 SUV x/2023
Nissan X-Trail T30 2.5 l, manuaali, 2004. sininen

Paikalla Karvis

« Vastaus #1663 : 23.09.2022 07:14 »
Junnu odotettu saksan tuonti IONIQ 5:seen talvipyöriä kesäkuusta - auton myyjäliikkeen mukaan tulossa....

Eihän tuo pahalta kuulosta, mie olen odottanut tammikuusta... ::) Nyt ne kuulema olisi haettavissa mutta renkaiden merkki ei ole vielä tiedossa, joten jää vielä nähtäväksi huolinko niitä edes.
Autostadium Ry:n varapuheenjohtaja

Poissa Valmet

• Sisäänajettu
  • *
« Vastaus #1664 : 23.09.2022 07:19 »
Lokakuun puoliväli ollut iät ja ajat Oulun seudulla. Itse vaihtaen voi vaihtaa juuri silloin, kun ehtii ja haluttaaa. Noin 15-20min ottaa aikaa plus renkaiden pesut.

Paikalla Karvis

« Vastaus #1665 : 23.09.2022 18:11 »
Eihän tuo pahalta kuulosta, mie olen odottanut tammikuusta... ::) Nyt ne kuulema olisi haettavissa mutta renkaiden merkki ei ole vielä tiedossa, joten jää vielä nähtäväksi huolinko niitä edes.

Eihän niitä voinut ottaa vastaan, piti olla ei-Nokialaiset kitkat ja vanteille oli sitten kääritty hakkis kympit ::) Paketti meni nyt rengasliikkeeseen jossa leipovat niille kitkat jahka moisia saapuu, mutta merkkivalikoima tuota kokoa oli tasan yksi eli, alle menee Nokian R5:t kunhan sen aika on.
Autostadium Ry:n varapuheenjohtaja