Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jysky sanoi:Ioniq ia koeajaesssani maahantuojan mies puhui että tähän tulisi jonkinlainen hybridi suht nopeasti kanssa saataville- eli Niron linjoilla mennään?
+1Trollsten sanoi:Aika pahasti lässähti tuon sisustakuvan kohdalla.
Antero sanoi:
perusmallissa on i20-mallissa esitelty 88 kilowattia kehittävä 1,0-litrainen bensiiniturbo. Myynnin alkaessa vuoden loppupuolella toisena vaihtoehtona on tehokas 130 kilowattinen 1,6-litrainen bensiiniturbo. Sen kanssa tulevat niin kaksoiskytkinvaihteisto kuin neliveto.
Valikoima ei jää tähän, vaan ensi keväänä Kona on saatavissa uuden sukupolven 1,6-litraisilla turbodieseleillä varustettuna. Tehovaihtoehtoja on kaksi, 85 ja 100 kilowattia. Miedompi on aina etuvetoinen ja vahvemman voi valita etu- tai nelivetoisena. Mielenkiintoinen yllätys oli se, että jo kevään 2018 lopulla Kona tulee myyntiin myös sähköautona, jonka toimintamatka on lähes neljäsataa kilometriä.
Trollsten sanoi:Tuo 1.6 Turbo on kyllä kiinnostava, mutta hinta karannee nykyisellä Hynyn politiikalla lähelle neljää kymppiä.
Tucson on Hynyn mallistossa Tiguan/Karoq mitoissa. Kona on pienempi, jonka voi jo hinnoista päätellä. 180 kaakkinen, nelivetobensa-automaatti on kyllä houkutteleva 30 tonnilla, jos muuten auton ominaisuudet ei ole pikkuautotasolla eli melutaso, jousitusmukavuus jne.psxgamer sanoi:Kuvista päätellen VW:n T-Roc ja Seat Arona tasoa, eli tosi kompakti SUV? Ei Skoda Karoq VW Tiguan mittoihin taideta päästä?